//
کدخبر: ۱۳۰۷۷۹ //

پنهان شدن ۶ نفر در میان بار خرمای یک کامیون ! + جزییات

قاچاقچیان انسان که با مخفی کردن افراد در محموله های مختلف قصد خروج آنها را از مرز داشتند در ۴ عملیات جداگانه مأموران گمرک به دام افتادند.

به گزارش فرتاک نیوز،

روابط عمومی گمرک ایران، با هوشیاری و رصد مأموران گمرک بازرگان ۱۵ مورد قاچاق انسان طی چهار عملیات جداگانه کشف شدند و بدین ترتیب کشفیات قاچاق انسان از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۶۷ نفر رسید.

مأموران در یک عملیات با رصد یک محموله صادراتی به مقصد ترکیه پس از مشکوک شدن به کامیون با استفاده از ایکس ری به بازرسی محموله پرداختند و متوجه پنهان شدن 6 نفر در میان بار خرمای این کامیون شدند.این افراد تبعه یکی از کشورهای همسایه بودند.

مأموران همچنین در عملیات دیگری با رصد محوطه خروجی و کنترل دقیق محل خروج کامیون ها متوجه فردی شدند که با پنهان شدن در لا به لای تریلی های خروجی قصد داشت غیرقانونی از کشور خارج شود. این فرد نیز تبعه یکی از کشورهای همسایه بود که در این عملیات دستگیر شد.

مأموران گمرک همچنین در عملیات مشابه دیگری دو فرد ایرانی دیگر را شناسایی و دستگیر کردند که با همین روش می خواستند از کشور خارج شوند. همچنین مأموران گمرک بازرگان با کنترل محوطه کامیون های خروجی در یک عملیات موفق شدند ۶ تبعه خارجی را که قصد داشتند غیرقانونی از کشور خارج شوند، شناسایی کنند. این افراد پس از دستگیری از سوی گمرک ایران به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۰۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان