//
کدخبر: ۱۲۹۳۲ //

از دوستی در تلگرام تا سرقت مسلحانه

دوستی تلگرامی پسر ۲۰ ساله با دختری جوان پایان خوشی برایش نداشت و او را وارد دنیای مجرمان کرد.

از دوستی در تلگرام تا سرقت مسلحانه

به گزارش فرتاک نیوز، چند روز پیش مردی نزد ماموران پلیس پایتخت رفت و از سرقت خودروی ال‌نودش خبر داد. او گفت: سوار بر خودروام، کنار خیابانی در غرب تهران توقف کرده و منتظر یکی از دوستانم بودم که ناگهان 2جوان به سمتم هجوم آوردند. یکی از آنها لوله اسلحه‌اش را روی سرم گذاشت و با تهدید مرا پیاده و ماشینم را سرقت کرد.

با این شکایت تحقیقات برای شناسایی دزدان مسلح آغاز شد اما این پایان ماجرا نبود چراکه سارقان یک هفته بعد با همین شگرد خودروی هیوندایی را در غرب پایتخت سرقت کردند و گریختند. به‌دنبال این ماجرا، مشخصات 2خودروی مسروقه در اختیار تمام واحدهای گشتی قرار گرفت تا اینکه هفته گذشته یکی از خودروهای مسروقه در یکی از شهرهای مرکز کشور شناسایی شد و کارآگاهان 2برادر را که سوار آن بودند، دستگیر کردند.

وقتی معلوم شد که آنها همان سارقان مسلح هستند، هر دو متهم 20و 25ساله به تهران منتقل شدند و دیروز برای انجام تحقیقات پیش روی قاضی نصرتی، بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت قرار گرفتند و به سرقت اقرار کردند. یکی از آنها در تحقیقات گفت: من متاهل هستم و به‌تازگی پدر شده‌ام اما مدتی قبل یکی از دوستانم مرا عضو یک گروه تلگرامی کرد که در آنجا با دختری آشنا شدم. پس از مدتی که با دختر جوان چت می‌کردم، متوجه شدم که او خواهر یکی از بچه‌محل‌هایم به نام محسن است.

محسن که پی به رابطه ما برده بود پیش من آمد و تهدیدهایش را شروع کرد. او خلافکار است و از من خواست تا همراه او به تهران بروم و خودرویی سرقت کنیم. او تهدید کرد که اگر همراهش نروم رازم را پیش همسرم فاش می‌کند و آبرویم را می‌برد. همین شد که ناچار شدم همراه محسن راهی تهران شوم و دست به سرقت خودرو بزنم.

من برای سرقت از برادرم کمک گرفتم و با کمک هم 2خودرو را سرقت کردیم و در اختیار محسن قرار دادیم. او با ماشین‌های سرقتی، دختران دم‌بخت را شکار می‌کرد و خودش را خواستگار جا می‌زد و با فریب آنها اموالشان را سرقت می‌کرد. پس از آن‌هم یکی از ماشین‌ها را به ما داد تا آن را در اختیار یک مالخر قرار دهیم که دستگیر شدیم. به گزارش همشهری، این دو متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان