//
کدخبر: ۱۲۸۹۹۳ //

دانش آموزی که قرص های روانگردان پدرش را شکلات فرض کرد !

دانش آموزی که قرص های اکستازی پدرش را شکلات فرض کرده بود دست به اقدامی خطرناک زد.

دانش آموزی که قرص های روانگردان پدرش را شکلات فرض کرد !
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر والدینی در اثر ناآگاهی اقدام به استفاده از قرص های روانگردان حتی برای تفریح می کنند می بایستی این عادت را که می تواند خانواده آنها و حتی سایرین را تحت تاثیرات منفی قرار دهد ترک کنند. چراکه نه تنها استفاده از قرص های روانگردان غیرقانونی است بلکه ریسک فراوانی دارد. مانند اتفاقی که در یکی از مدارس اندونزی رخ داد.

به تازگی عمل خطرناک یک دانش آموز خردسال اندونزیایی و سه دوستش در منطقه "ریائو" اندونزی خبرساز شد. این دانش آموز که قرص های اکستازی متعلق به پدر ۴۶ ساله اش را با شکلات اشتباه گرفته بود اقدام به تقسیم آن بین سه دوست دیگرش کرد. آنها پس از تقسیم قرص ها اقدام به قورت دادن تعدادی از آن کردند. ظاهرا ابتدا پسر ۲ ساله این مرد اقدام به برداشتن قرص ها از خودروی پدرش کرده و سپس آن را به برادر ۸ ساله اش تحویل داده بود.

سخنگوی پلیس ریائو به DETIK گفت که این کودکان فکر می کردند این قرص ها که در خودرو پیدا کرده بودند شکلات هستند و پس از پیدا کردن آن را بین خود تقسیم کردند. سن سایر این کودکان بین ۷ تا ۹ سال بود. همه آنها به جز یک نفر (بخاطر تلخ بودن قرص ها) اقدام به بلعیدن آن کرده بودند.

در ادامه این کودکان که احساس سردرد و سرگیجه داشتند بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. خوشبختانه حال هر سه دانش آموزی که اقدام به خوردن این قرص ها کرده بودند مساعد گزارش شده است. پس از این حادثه پلیس محلی اندونزی اقدام به دستگیری این مرد ۴۶ ساله کرد. این مرد اکنون علاوه بر اتهام حمل قرص های روانگردان با اتهام به خطر انداختن جان چند کودک روبروست. این حادثه زنگ خطر را در بین خانواده های اندونزیایی برای مراقبت از کودکان خود در برابر قاچاقچیان و فروشندگان قرص های روانگردان بصدا در آورده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان