//
کدخبر: ۱۲۸۴۶۹ //

پیدا شدن اجساد ۱۵۱ نفر درون یک کانتینر

اجساد ۱۵۱ نفر در درون یک کانتینر در منطقه ای در جنوب غرب مکزیک کشف شد.

پیدا شدن اجساد 151 نفر درون یک کانتینر
به گزارش فرتاک نیوز،

این اجساد برای طی مراحل شناسایی در پزشکی قانونی به سردخانه ای در گوادالاخارا منتقل شدند. برخی از رسانه های محلی اعلام کرده اند که این اجساد متعلق به اعضای گروه های تبهکار است که در درگیری با هم به قتل رسیده اند.

پاتریشیا خیمنز یکی از اهالی محل گفت: «این حادثه بسیار بدی است و کودکان ما را تحت تاثیر خود قرار می دهد. ازاین کانتینر بوی خیلی بدی می آمد. بوی بد روز به روز بدتر می شد و پشه های زیادی در اطراف آن پرواز می کردند.»

مارتا نونز یکی دیگر از ساکنان محل نیز گفت: «معلوم نیست که این کانتینر و این اجساد از کجا به اینجا آورده شده اند. هیچکس نمی داند و معلوم نیست که این افراد اهل کجا بوده اند. شاید آن ها اهل مناطقی در نزدیکی اینجا باشند. اگر این کانتینر در جایی دور از محل سکونت ما رها می شد هیچکس به آن توجهی نمی کرد.»

­سال گذشته ۳۰ هزار فقره قتل در مکزیک روی داد. این بالاترین نرخ قتل از سال ۱۹۹۷ تا کنون است.

با کوچک شدن گروه های تبهکار مبارزه دولت با آن ها زیادتر شده است. وزارت کشور مکزیک اعلام کرد که در ۶ ماه اول سال جاری میلادی، ۱۵ هزار و ۹۷۳ مورد قتل در این کشور ثبت شد.

این آمار در ۶ ماه اول سال گذشته، ۱۳ هزار و ۷۵۱ مورد بود. این بالاترین آمار در این مقطع از زمانی است که اطلاعات مربوط به قتل و قتل عام ها در مکزیک ثبت شده است. تحلیل گران امنیتی این آمار را وحشتناک خوانده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان