//
کدخبر: ۱۲۶۵۴۵ //

خواستگاری که دختر ۲۰ ساله را ربود!

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری خواستگاری که پس از شنیدن جواب رد، نقشه ربودن دختر مورد علاقه‌اش را کشیده بود خبر داد.

خواستگاری که دختر 20 ساله را ربود!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار سید جعفر حسینی گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره آدم ربایی دختر حدوداً 20 ساله در کرج، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل حادثه مطلع شدند که دو  نفر ناشناس با یک دستگاه خودرو پراید، وی را با توسل به تهدید از جلوی منزلش ربوده و متواری شدند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اظهارات دوست فرد ربوده شده به عنوان تنها شاهد ماجرای حادثه آدم‌ربایی مبنی بر این که دوستش خواستگاری دارد که پدرش با ازدواج آنها مخالف است، ماموران به خواستگار وی مظنون شدند.

سردار حسینی تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته از محل وقوع جرم، خودرو مورد نظر شناسایی و پس از استعلام از شماره پلاک خودرو، مالک آن شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد که با همکاری یک نفر دیگر و بنا به درخواست مرد جوانی اقدام به آدم ربایی کرده و فرد ربوده شده را به خانه‌ای در اطراف کرج انتقال و تحویل آن مرد داده‌اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به اعترافات متهم دستگیر شده و اقدامات اطلاعاتی ماموران طی دو عملیات جداگانه همدست وی و متهم اصلی دستگیر و دختر ربوده شده نیز که نزد وی بود رها و به نزد خانواده اش بازگشت. متهم در بازجویی‌های ماموران انگیزه خود را ازاین اقدام، انتقام از خانواده دختر مورد علاقه‌اش عنوان کرده است. متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان