//
کدخبر: ۱۲۶۴۷۰ //

دستگیری ۳ جاعل کارت های هدیه بانکی

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت از دستگیری سه جاعل کارت‌های هدیه بانکی در محدوده شیخ بهایی خبر داد.

دستگیری 3 جاعل کارت های هدیه بانکی
به گزارش فرتاک نیوز،

علی کارخانه با اشاره به تماس رئیس یکی از بانک‌های محدوده خیابان شیخ بهایی، در خصوص کلاهبرداری اظهار کرد: در پی این تماس تیم‌های عملیاتی کلانتری 145 ونک، به محل اعزام شدند.

کارت های جعلی

وی ادامه داد: رئیس بانک مذکور به ماموران تجسس اعلام کرد زمانی که وارد بانک شده و دوربین‌های مداربسته را چک می‌کند متوجه می‌شود که دو مرد با مسدود کردن دوربین مداربسته دستگاه عابر بانک، اقدام به برداشت 2 میلیون و چهارصد هزار تومان به وسیله هشت کارت هدیه بانکی کرده‌اند اما زمانی که مسئولان حسابرسی بانک برداشت‌ها را بررسی کرده متوجه شدند که کارت‌ها تمام جعلی و شماره سریال آنها هک شده است.

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت تصریح کرد: با این تفاسیر، تحقیقات پیرامون متهمان و نحوه سرقت‌های انجام شده آغاز شد و در نهایت با بررسی‌های میدانی و فنی، خودروی متهمان که در مقابل بانک پارک شده بود، شناسایی شد.

دستگیری3 جاعل

کارخانه توضیح داد: با هماهنگی از سوی مقام قضایی این خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت با سه سرنشین، متوقف، هر سه نفر دستگیر و راهی کلانتری 145 ونک شدند.

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت عنوان کرد: متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرم خود مبنی بر جعل کارت‌های هدیه بانکی، از چند بانک مختلف اعتراف و اظهار کردند که با هر یک از کارت‌های مبالغی حدود 300 هزار تومان را برداشت کرده‌اند.

کشف کارت های جعلی

وی اظهار کرد: در بازرسی از خودروی متهمان نیز 33 کارت هدیه بانکی به نام‌های مختلف، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه پول شمار، 6 دستگاه تلفن همراه، 820 هزار تومان وجه نقد، 2 دستگاه پاور بانک، 2 عدد یو اس بی و یک سیم کارت کشف شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرا ن آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان