//
کدخبر: ۱۲۶۰۳۱ //

پیام تلگرامی زندگی زوج جوان را در آستانه فروپاشی قرارداد

خواستگار سابق تازه‌ عروس کرمانشاهی که با ارسال مطالب کذب و توهین‌آمیز برای همسر وی باعث ایجاد اختلاف در میان زوج جوان شده بود، دستگیر شد.

پیام تلگرامی زندگی زوج جوان را در آستانه فروپاشی قرارداد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ ‌علی کریمی رییس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: با مراجعه احدی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با ارسال پیامهای توهین آمیز و تهدید به هتک‌حیثیت، اعلام داشته که طی چند ماه گذشته با همسرش در ارتباط بوده است که این امر اختلافات خانوادگی و فروپاشی کانون خانواده ایشان را به‌دنبال داشته، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

دستگیری مزاحم اینترنتی

وی با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که متهم پیام‌های مورد ادعای شاکی را ارسال کرده است، افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی خاص متهم شناسایی و با دستور مقام‌قضایی به این پلیس دلالت و ادله جرم ضبط گردید.

اعتراف متهم

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: طی تحقیقاتی که از متهم بعمل آمد وی منکر این عمل مجرمانه شد، اما با مشاهده مستندات این پلیس به بزه‌انتسابی خود اعتراف و اذعان داشت که در گذشته خواستگار همسر شاکی بوده و چون جواب منفی شنیده است از روی کینه و به قصد انتقام اقدام به ارسال پیام برای شاکی نموده است.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: با ورود شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام به زندگی ایرانی‌ها افراد روز‌ به‌روز شاهد فاصله گرفتن یا شکاف دیجیتالی، سردی، سوءظن و... در میان خانواده‌ها هستیم و عده‌ای از افراد نیز با سوءاستفاده از این برنامه ها و به قصد انتقام، کانون خانواده‌ها را هدف قرار داده و با انتشار مطالب کذب و تهمت‌های ناروا باعث ایجاد شک و بد‌بینی در بین همسران می‌شوند.

وی افزود‌: کاربران فضای مجازی باید با احتیاط بیشتری با شبکه‌های اجتماعی برخورد کرده و هر پیامی که برای آنها ارسال می‌شود را نپذیرند و با عکس‌العمل نامناسب باعث نابودی خانواده خود نشوند زیرا این موضوع هدف اصلی مجرمینی است که پیام‌ها را ارسال می‌کنند.

سرهنگ کریمی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت مواجهه با چنین مواردی خونسردی خود را حفظ کرده و با مراجعه به پلیس فتا اقدام به شکایت نمایید.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مشکوک در فضای مجازی می‌توانند به سرعت به سایت پلیس فتا مراجعه و از راهنمایی های کارشناسان پلیس فتا استفاده نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان