//
کدخبر: ۱۲۵۶۸۹ //

سرقت دو میلیونی سارق کارگرنما از مغازه نانوایی

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری متهم سابقه داری که در پوشش کارگر نانوایی اقدام به سرقت از یک مغازه نانوایی کرده بود، خبر داد.

سرقت دو میلیونی سارق کارگرنما از مغازه نانوایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی در این باره گفت: چندی پیش پرونده‌ای از کلانتری ۱۳۶ فرجام مبنی بر سرقت به عنف با استفاده از مواد بیهوشی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و شاکی پرونده پس از مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در اظهاراتش گفت که  یک نفر را در نانوایی خود استخدام کرده اما این فرد پس از گذشت چند روز با سوء استفاده از حسن نیت او و دیگر اعضای مجموعه نانوایی با مواد بیهوش کننده غذای کارگران را مسموم و مبلغ دو میلیون تومان وجه نقد داخل نانوایی را به سرقت برده است.

وی با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری متهم گفت: پس از بررسی و بازبینی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مدار بسته مغازه نانوایی و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار پلیس آگاهی شناسایی و مشخص شد که یکی از مجرمان سابقه‌دار است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی پیش از این نیز با استفاده از داروهای بیهوشی اقدام به سرقت کرده است، گفت: طی یک عملیات پلیسی و با اخذ مجوز از مقام قضایی متهم دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

افراسیابی با بیان اینکه متهم در مراحل اولیه تحقیقات منکر هرگونه سرقت شد، گفت: اما در ادامه با توجه به ارائه مستندات و مدارک کافی برای سرقت از شاکی و کارگران، وی به بزه انتسابی اعتراف کرده و گفت که پول حاصل از سرقت را هزینه مصرف مواد مخدر کرده است.

به گفته وی نهایتا متهم با تکمیل پرونده و صدور قرار قانونی از سوی دادیار شعبه ۴ دادسرای ناحیه ۴ رسالت روانه زندان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان