//
کدخبر: ۱۲۵۱۷ //

۵ تن مرغ به صورت موقت توقیف شد

سیل روزهای اخیر شهرستان جهرم و قطع برق منجر به این شد که ۵ تن مرغ از حالت انجماد خارج و در حال حاضر بلااستفاده شود.

به گزارش فرتاک نیوز،

« 5 تن مرغ تاریخ گذشته و فاسد از سردخانه دانشگاه علوم پزشکی جهرم کشف و معدوم شد» خبری کوتاه که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده است. یعقوب مهندس مدیرکل دامپزشکی استان فارس در موردفاسد بودن مرغ‌هاآن را تکذیب کرد و اظهار داشت: مرغ‌های کشف شده فاسد نبوده بلکه به دلیل سیل و قطعی برق سردخانه‌ها از حالت انجماد خارج شده است.

وی با بیان اینکه سیل آثار مخربی چون ریزش پل و از بین رفتن میوه‌های درختان داشته است، گفت: این مورد نیز عمدی نبوده فقط به دلیل قطعی برق این موضوع رخ داده است.

جزئیات این امر را منصور بستانیان معاون دامپزشکی استان فارس  بیان کرد: حدود 5 تن مرغ  که از حالت انجماد خارج شده بود در سردخانه در بازرسی‌های دوره‌ای دامپزشکی کشف شد.

وی با بیان اینکه دلیل این امر قطعی برق ناشی از سیل بوده و هنوز معدوم نشده است، گفت: کارشناسان در حال بررسی هستند اگر مواد کشف شده قابل مصرف باشد دستور مصرف  می‌دهند اما در صورتی که نامساعد باشد معدوم می‌شود.  

بوستانیان درباره نحوه اطلاع از این موضوع  افزود: بازرسان در بازرسی‌های دوره‌ای دامپزشکی متوجه این موضوع شدند و در حال حاضر دستور توقیف موقت داده شده است.

 

منبع: انتخاب
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان