//
کدخبر: ۱۲۴۵۲۰ //

صحنه ای که عزیز را هنگام انتقال جسد میخکوب کرد !

مرد افغان به تصور اینکه همسرش با مردی غریبه ارتباط پنهانی دارد او را به قتل رساند اما هنگام انتقال جسد به بیرون از خانه این جنایت لو رفت.

به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 11 شب 10 شهریور مأموران کلانتری 177 خاورشهر ماجرای کشتن زن 25 ساله ای را به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام کردند. به دنبال اعلام این خبر تیم تحقیق وارد عمل شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد که زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

با شروع تحقیقات زن جوانی که موضوع را به پلیس خبر داده بود به کارآگاهان گفت: من همسر برادر «عزیز» هستم. زمانی که وارد خانه شان شدم، عزیز را دیدم که سعی داشت جسد همسرش را داخل کیسه ای قرار دهد تا آن را از خانه خارج کند. با دیدن این صحنه شروع به جیغ و داد کردم و همسایه ها به کمکم آمدند و عزیز را که قصد فرار داشت دستگیر کردند.

عزیز در رابطه با قتل همسرش گفت: از مدتی پیش به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم تا اینکه ساعت 6 بعدازظهر متوجه شدم که او قصد خروج از خانه را دارد. زمانی که همسرم به بهانه بردن بچه ها (پسر و دختر 6 و 7 ساله) به پارک از خانه خارج شد. او را تعقیب کردم و داخل پارک مشاهده کردم که او با مردی ناشناس در حال صحبت است. با دیدن آن صحنه مطمئن شدم که همسرم به من خیانت کرده است. حدود ساعت 8 شب همسرم به خانه برگشت. بچه ها را به بهانه بازی کردن به داخل کوچه فرستادم.

او ادامه داد: با همسرم درگیر شدم؛ ابتدا قصد داشتم او را خفه کنم اما زمانی که دیدم هنوز نفس می کشد، با چاقواو را به قتل رساندم. جسد را داخل یک پتو پیچیده و در حال قرار دادن جسد در داخل یک کیسه بودم که همسر برادرم وارد خانه شد. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بررسی ادعای قاتل در خصوص خیانت همسرش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و متهم پرونده به ارتکاب جنایت و قتل عمد، با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان