//
کدخبر: ۱۲۳۰۵۳ //

پاتک پلیس تویسرکان به ۳۷ سارق

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۳۹ فقره سرقت طی یک ماه گذشته در این شهر خبر داد.

پاتک پلیس تویسرکان به 37 سارق
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ محمد معصومی گفت: در پی استمرار اجرای طرح های انتظامی که با هدف ناامن کردن محیط برای فعالیت مجرمان، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان و مهمتر از همه افزایش اقدامات پیشگیرانه و برخورد با سارقان انجام می شود، یگان های انتظامی تویسرکان با بهره گیری از توان و امکانات موجود طی یک ماه گذشته موفق به کشف ۳۹ فقره سرقت شد.

دستبند پلیس بردستان 37 سارق

وی افزود: طی یک ماه گذشته تعداد ۱۵ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی به اجراء در آمد و در این مدت با تلاش همکاران در پلیس های تخصصی و کلانتری و پاسگاه ها علاوه بر پیشگیری از وقوع سرقت ها، ۳۷ نفر سارق دستگیر شد.

سرهنگ محمد معصومی بیان داشت: در این طرح علاوه بر اقدامات پیشگیرانه با رصد اطلاعاتی و بررسی های میدانی، طرح برخورد با فروشندگان خرد و کلان مواد مخدر نیز در دستور کار قرار گرفت و بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۳ نفر فروشنده مواد مخدر و ۸۹ نفر معتاد نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه در این طرح ها، ۲۱۶ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲۴ دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم و ناهنجاری در شهرستان، با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان