//
کدخبر: ۱۲۲۵۳۴ //

اختلالات سرورهای سایت های خبری یک روز قبل از طرح سوال از رییس جمهوری در مجلس

سرورهایی که روی مرکز داده آسیاتک میزبانی می شوند دچار اختلال در بسیاری از سایت های خبری شده اند.

به گزارش فرتاک نیوز،

از صبح امروز اختلالاتی برای اتصال به سرور هایی که روی مرکز داده آسیاتک(Data center) میزبانی می‌شوند به وجود آمده که این اختلال در شبکه برای کاربر نهایی موجب کندی بسیار زیاد برای بارگزاری سایت‌‌ های روی این سرورها شده است.

این اختلال به صورتی است که بسته‌هایی که به طرف سرورها می روند از ۱۰ تا ۸۰ درصد به مقصد نهای نمی رسید )Packe tLoss).

این اختلال چند بار در طول روز اتفاق صورت گرفته است و حتی دامنه خود آسیاتک Asiatech.ir و سایت ارتباط با مشتریان آسیا تک my.Asiatech.ir هم با همین اختلال مواجه بوده اند. 

بنا به این گزارش، از آنجایی که بسیاری از سایت های خبری در مرکز داده آسیاتک میزبانی می‌شدند برای ساعاتی با اختلال مواجه بوده اند که علت این اختلال در حال بررسی است و احتمال می رود یک اختلال در مسیر آسیاتک یا در مرکز آن وجود دارد .

یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: این مشکل از دو هفته گذشته در سایر دیتا سنتر های داخلی شروع شده است و حتی وزیر ارتباطات در این باره گفته بود که این مشکل موقتی بوده و حل شده اما متاسفانه این مشکل از دیروز باردیگر آغاز و امروز به اوج خود رسیده است که باعث دل خوری کاربران سایت های خبری شده است.

این اتفاق درحالی که صورت گرفته است که فردا آقای رییس جمهور پس از عزل دو وزیر خودش در مجلس حضور خواهد داشت و با این شرایط امکان پوشش اخبار که مردم منتظر آن هستند به سختی ممکن خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان