//
کدخبر: ۱۲۰۴۲۰ //

گروگانگیری در گیلان، آزادی در یاسوج

سردار مهدی انصاری گفت: جوان ۳۵ ساله‌ای که ۲ روز پیش در بندر انزلی استان گیلان ربوده شده بود، عصر دیروز با تلاش کارآگاهان استان آزاد شد.

 گروگانگیری در گیلان، آزادی در یاسوج
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار مهدی انصاری، اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر انزلی استان گیلان و در راستای اجرای دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد مبنی بر ربایش جوان ۳۵ ساله و انتقال وی به استان کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: تیم ویژه‌ای از زبده‌ترین ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی، محل اختفای گروگان را در یکی از مناطق شهر یاسوج شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی، در چند عملیات جداگانه با دستگیری ۶ گروگانگیر جوان گروگان گرفته شده را آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: طبق اظهارات فرد گروگان، ۲ روز پیش، چند فرد او را از بندر انزلی در استان گیلان ربوده و به شهر یاسوج منتقل و حبس کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی علت گروگانگیری را اختلاف مالی ۲۰ میلیارد ریالی با فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند، ادامه داد: گروگان بدون پرداخت هیچ گونه وجهی و نیز سالم از دست گروگانگیران آزاد شد.

سردار انصاری در خاتمه گفت: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم بزنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان