//
کدخبر: ۱۱۹۵۸۱ //

به همسرم مشکوک بودم؛تلگرامش را هک کردم!

فردی که حساب تلگرام همسرش را هک کرده بود، گفت: به دلیل شک نسبت به ارتباطات همسرم در فضای مجازی، اقدام به هک تلگرام وی‌ نمودم.

به همسرم مشکوک بودم؛تلگرامش را هک کردم!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ فرامرز شاکری رئیس پلیس فتا استان کردستان با بیان اینکه خانمی اهل و ساکن سنندج با ارائه مرجوعه‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب سنندج با موضوع دسترسی غیر مجاز به داده‌های رایانه‌ای‌، به پلیس فتا مراجعه نمود، اظهار کرد: در تحقیق از شاکیه، وی ادعا داشت شخصی در فضای مجازی و از طریق شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به نفوذ در اکانتش نموده و به کلیه‌ مطالب رد و بدل شده با مخاطبین و عکس‌هایش دسترسی پیدا کرده، لذا نامبرده شکایت و تقاضایی رسیدگی به موضوع را داشت.

وی افزود: مراتب در دستور کار کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس قرار گرفته و در این رابطه پرونده تشکیل گردید و پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی لازم‌، شخصی اهل و ساکن سنندج که اقدام به هک تلگرام و انتشار تصاویر خصوصی شاکیه نموده بود‌، شناسایی گردید‌.

سرهنگ شاکری گفت: با هماهنگی مقام قضایی نامبرده به پلیس فتا احضار و از متهم تحقیق به عمل آمد‌، متهم گفت که شاکیه همسر بنده است و به دلیل شکی که نسبت به وی مبنی بر ارتباط همسرم در فضای مجازی با اشخاص دیگری دارم، اقدام به هک تلگرام و رصد محتویات و چت‌های وی‌ نمودم و بیشتر انگیزه ‌من کنجکاوی و بد‌گمانی به همسرم بود‌.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در نهایت با توجه به اعتراف متهم به بزه انتسابی پرونده تکمیلاً در معیت طرفین به دادسرا ارسال و برای متهم به اتهام دسترسی غیر مجاز به داده‌های رایانه‌ای قرار قانونی مناسب صادر گردید‌.

سرهنگ شاکری گفت: افراط در استفاده از شبکه‌های اجتماعی در بین زوجین موجب تردید در روابط خانوادگی خواهد شد و آنها باید بدانند که تنها در کنار هم بودن کافی نیست و باید با هم باشند.

وی به زوجین توصیه کرد: از قرار دادن تصاویر خصوصی و خانوادگی در شبکه‌‌های اجتماعی اجتناب نمایند و در استفاده از شبکه‌های اجتماعی تنظیمات امنیتی و خصوصی مربوطه را انجام دهند تا هر کسی به اطلاعات شخصی و خصوصی آنها دسترسی نداشته باشد‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان