//
کدخبر: ۱۱۷۲۵۱ //

این مرد، راننده کامیون ها را تلکه می کرد

عامل زورگیری های سریالی از خودروهای سنگین در زاهدان در عملیات ضربتی ماموران کلانتری 12 این شهر دستگیر شد.

این مرد، راننده کامیون ها را تلکه می کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی، رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش چند فقره زورگیری از راننده‌های خودرو‌های سنگین پارک شده در ورودی و خروجی شهر زاهدان، پلیس آگاهی با همکاری کلانتری‌های سطح شهر تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۲ روز گذشته در میدان ورودی شهر زاهدان به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که با لباس مشکی و سر و صورت پوشیده با راننده یک دستگاه تریلی کشنده قرمز رنگ در حال بحث و مشاجره بودند، مظنون شدند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: با نزدیک شدن خودرو پلیس راکب موتورسیکلت به تنهای متواری و عوامل انتظامی همدست او را قبل از فرار دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: متهم پس از بازجوئی‌های اولیه در کلانتری و اعتراف به زورگیری تلفن همراه با توجه گزارش چندین فقره سرقت مشابه با هماهنگی قضائی به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی عنوان کرد: متهم جوان که سعید نام دارد در بازجوئی‌های علمی پلیس و طرح مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان تاکنون به هفت فقره زورگیری تلفن همراه از راننده کامیون‌های باری در حاشیه‌های ورودی و خروجی شهر زاهدان اعتراف کرد.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدست متواری متهم و افراد مالخر از رانندگان خودرو‌های سنگین خواست برای پیشگیری از سرقت در پایانه‌های باری در مبادی ورودی و خروجی شهر برای استراحت استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان