//
کدخبر: ۱۱۵۵۴۸ //

حمام خون در پارتی شبانه شهرک غرب + عکس

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از وقوع جنایت شبانه در یک پارتی شبانه در شهرک قدس خبر داد .

حمام خون در پارتی شبانه شهرک غرب + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی ولیپور گودرزی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس  آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : ساعت 06:00 بامداد روز جاری (پنجشنبه مورخه 11/05/1397) وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مرگ به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد . با حضور مأمورین در محل اعلام شده در خیابان فلامک و تأیید خبر فوت یک نفر به هویت مشخص ( 47 ساله ) موضوع به اداره دهم ویژه قتل  پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام ؛ پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" تشکیل و تحقیقات آغاز می شود .
    در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول به عنوان میهمان همراه با تعداد دیگری در محل جنایت  حضور داشته که صاحبخانه به هویت "فرهاد" ( 40 ساله ) با انگیزه شوخی کردن با افراد حاضر در میهمانی اقدام به آوردن اسلحه شکاری از نوع ساچمه زنی کرده که در زمان بازی کردن !! با اسلحه ی مسلح شده ، ناگهان گلوله ای شلیک و بیشتر ساچمه های شلیک شده به واسطه ی شلیک از فاصله نزدیک به قفسه سینه مقتول اصابت کرده و باعث مرگ وی شده است .

سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم پرونده در همان محل وقوع جنایت دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منقل شد ؛ در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که در میهمانی شبانه ، افراد حاضر در میهمانی از جمله شخص صاحبخانه ( قاتل ) شرب خمر کرده و هیچگونه سابقه ی درگیری و اختلافی نیز مابین قاتل و مقتول وجود نداشته است ؛ متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

اداره+دهم+(1)

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان