//
کدخبر: ۱۱۲۹۲۶ //
شهردار ناحیه 4 منطقه 22 خبر داد

اتصال برق علت اولیه آتش سوزی برج پارامیس

شهردار ناحیه 4 منطقه 22 با اعلام علت اولیه آتش سوزی در برج پارامیس، گفت: این ساختمان پایان کار نگرفته بود و ساختمان‌هایی با این شرایط از دیدگاه شهرداری همچنان کارگاه محسوب می‌شود.

اتصال برق علت اولیه آتش سوزی برج پارامیس
به گزارش فرتاک نیوز،

صفایی با بیان اینکه علت اولیه آتش سوزی برج پارامیس در منطقه 22 ، توسط سازمان آتش نشانی اتصال در شبکه برق رسانی برج اعلام شده است، گفت: به علت استفاده از ژنراتور، کشش کافی برای تأمین برق ساختمان وجود نداشته که همین امر باعث اتصال و شروع آتش سوزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه چندین بار به این ساختمان اخطاریه ایمنی داده شده بود و آخرین تاریخ اخطاریه ابلاغی به این ساختمان مربوط به تاریخ 29 خرداد ماه سال جاری بوده است، اظهار کرد: در ناحیه 4 منطقه 22 ساختمان‌ها اکثرا به شکل مجتمع و شهرک است و ما با همکاری معاونت خدمات شهری منطقه، بانک ایمنی این مجتمع‌ها را تهیه کرده‌ایم و در همین راستا با بازدید از مجتمع‌ها و ساختمان‌ها نواقص ایمنی را به آنها اعلام کردیم.

صفایی ادامه داد: در خصوص ساختمان پارامیس می‌توان گفت: این ساختمان پایان کار نگرفته بود و ساختمان‌هایی با این شرایط از دیدگاه شهرداری همچنان کارگاه محسوب می‌شود و کنترل و اجازه سکونت در ساختمان‌هایی که پایان کار نگرفته‌اند به عهده شهرداری نیست و به گونه‌ای وظیفه شهروندی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر شهروند در زمان بستن قرارداد از داشتن پایان کار ساختمان اطلاع حاصل کند.

وی در ارتباط با پدهای هلیکوپتر بالای برج‌های ناحیه 4 منطقه 22 نیز گفت: در برخی موارد دسترسی به واحدهای بالایی پدهای هلیکوپتر جزء نیازهای یک ساختمان است که باید رعایت شود و اگر ارگان‌ها هم تجهیزات لازم برای استفاده از آنها را نداشته باشند ما باز هم موظف به رعایت آن هستیم.

شهردار ناحیه 4 منطقه 22 تهران در پایان با اشاره به راه‌ها و مسیرهای اطراف مجتمع‌های تجاری و مسکونی این ناحیه گفت: انتظار می‌رود با توجه به اینکه شریان‌های اصلی همت و حکیم در کنار این ناحیه هستند و برای اینکه با مشکل بار ترافیکی مواجه نشویم و برای دسترسی از بیرون از ناحیه، نیازی به ورود به بافت داخلی و مسکونی این نواحی نباشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۹۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان