//
کدخبر: ۱۱۲۰۴۶ //

حادثه خونین/برخورد اتوبوس با سواری پراید

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بر اثر برخورد اتوبوس با یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور ایرانشهر ـ نیکشهر 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

حادثه خونین/برخورد اتوبوس با سواری پراید
به گزارش فرتاک نیوز،

محمودرضا ناصح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در زاهدان اظهار کرد: ظهر امروز در ایرانشهر_نیکشهر بر اثر برخورد اتوبوس با یکدستگاه خودرو سواری پراید، ۲ نفر مصدوم و ۳ نفر بعلت شدت حادثه  در دم فوت شدند.

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزود: مصدومین پس از دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم‌الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.

صبح امروز نیز برخورد یک تانکر سوخت گازوئیل با یک مغازه و واژگونی آن موجب روانه شدن گازوئیل در خیابان‌های گلمورتی شهر دلگان شد.

در مجموع حمل و جابه جایی سوخت برای نخستین‌بار نیست که در محورهای سیستان و بلوچستان حادثه می‌آفریند بلکه میزان اینگونه حوادث زیاد است و اخیرا هم معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به سیستان و بلوچستان با تایید این موضوع و بیان این مطلب که جاده‌های این استان رو به زوال و ویرانیست، گفت: برای حمل بار به ویژه سوخت باید از طریق ریلی اقدام شود تا علاوه بر کاهش بار ترافیک از تلفات جاده ای نیز کاسته شود.

سعید محمدزاده ادامه داد: بر خلاف اینکه در مسیر ریلی ظرفیت 40 واگن حمل سوخت وجود دارد، تنها 4 واگن در این حوزه فعال هستند و این تلفات و حوادث جبران ناپذیر را به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: باید حمل و جا به جایی بار را تا حد ممکن در جاهایی که ریل داریم به این سمت ریلی دهیم تا از سونامی کشتار و مصرف سوخت زیادی کاسته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان