//
کدخبر: ۱۱۱۲۳۳ //

حادثه تلخ برای نیروی اداره کل منابع طبیعی گلستان هنگام اطفای حریق

یکی از نیروهای قرقبان منابع‌طبیعی در حین اطفای حریق در جنگل‌های مینودشت مصدوم و به کما رفت.

به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان، ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اینکه 2 نفر از نیروهای منابع طبیعی استان گلستان چند روز پیش در هنگام اطفای حریق در منطقه حسینا شهرستان مینودشت مصدوم شدند، اظهار داشت: یکی از نیروها از معاونان اداره کل منابع طبیعی بود که به صورت سرپایی درمان شد، اما متاسفانه یکی از نیروهای قرقبان منابع‌طبیعی در اثرریزش سنگ دچار مصدومیت شد و هم‌اکنون در بخش آی.سی. یو بیمارستان بستری است.

قزلسفلو افزود: رضا بهرامی جنگلبان زندان‌چایلی در تنگه چهل چایمینودشت هنگام اطفای حریق جنگل‌های شرق گلستان منطقه حسینا بر اثر برخورد سنگ به سرش به کما رفته و در بیمارستان بستری است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان تصریح کرد: با توجه اینکه بخش‌های عمده از این جنگل که دچار آتش سوزی شده در نقاط صعب‌العبور و سنگی و با شیب‌های تند است افتادن شاخه‌های سوخته بر روی سنگ ها باعث پرت شدن آنها به سمت پایین دست می شود.

وی افزود: آتش‌سوزی در این منطقه با کمک مأموران منابع‌طبیعی شهرستان مینودشت و شهرستان‌های اطراف، نیروهای‌ مردمی و داوطلب، آتش‌نشانی و با کمک دهیاری‌ها و فرمانداری مهار شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: این آتش سوزی از کنار جاده آغاز شد و علت آن در حال بررسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان