//
کدخبر: ۱۰۷۹۸۶ //

۹ مصدوم در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور میناب-بندرعباس، 9 مصدوم بر جای گذاشت.

9 مصدوم در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری
به گزارش فرتاک نیوز،

فاطمه نوروزیان ضمن اعلام این خبر گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مبدا اصفهان به سمت بندرعباس در حرکت بود در ساعت 7 و 45 دقیقه‌ی روز جمعه 15 تیر ماه 97 در 25 کیلومتری محور میناب-بندرعباس واژگون شد.

وی با بیان اینکه مصدومان بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس‌های جاده‌ایی چاه شیرین، دوراهی تیاب و هلال احمر به بیمارستان میناب منتقل شدند، افزود: طی این حادثه ۹ نفر از مسافران این اتوبوس دچار مصدومیت شدند.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، اضافه کرد: از این تعداد ۷ تن به بیمارستان میناب منتقل و دو نفر نیز بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

نوروزیان با اشاره به اینکه 6 نفر از مصدومان همچنان در بیمارستان میناب بستری هستند و مراقبت های لازم را دریافت میکنند تصریح کرد: یک مصدوم  به دلیل آسیب جدی در ناحیه پا و پارگی عروق به وسیله ی بالگرد اورژانس، به شهرستان لار و از آنجا نیز به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده است.

وی در پایان ضمن تأکید اینکه تمامی مصدومین وضعیت پایداری دارند، خاطرنشان ساخت: این حادثه تاکنون هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

علت این حادثه در دست بررسی است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان