//
کدخبر: ۱۰۵۵۳۱ //

مهار نسبی آتش‌سوزی در پتروشیمی آبادان/حال یکی از مصدومان وخیم است

فرماندار آبادان گفت: آتش در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان در آستانه خاموشی است و امیدواریم تا ساعاتی دیگر آتش به طور کامل مهار شود.

مهار نسبی آتش‌سوزی در پتروشیمی آبادان/حال یکی از مصدومان وخیم است
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیزالله شهبازی درباره آتش‌سوزی در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان اظهار کرد: با حضور همه واحدهای اطفای حریق در منطقه، آتش‌سوزی واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان در حال مهار شدن است و کارشناسان نیز با حضور در منطقه در حال بررسی علت آتش‌سوزی هستند.

همچنین، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از مصدومیت شش نفر در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: این حادثه شش مصدوم داشته که چهار نفر از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند. دو مصدوم دیگر به دلیل شدت سوختگی به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شده‌اند.

حاجی‌زاده افزود: بنا بر اعلام مرکز اورژانس، حال یکی از مصدومان منتقل شده به بیمارستان اهواز به دلیل شدت جراحت و سوختگی، وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به انتشار خبری درباره مفقود شدن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی آبادان اظهار کرد: فردی که در ابتدای وقوع این حادثه مفقود اعلام شده بود، خوشبختانه پیدا شده و حال وی مساعد است.

حاجی‌زاده ادامه داد: تیم‌های اطفای حریق همچنان در منطقه حضور دارند و در صورتی که آتش مجدداً شعله‌ور نشود، تا ساعاتی دیگر آتش در واحد ۶۰۰ پتروشیمی آبادان به صورت کامل خاموش خواهد شد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان