//
کدخبر: ۱۰۵۱۳۲ //

تیم فوتبال تایلند در غار ناشناخته گرفتار شد

تیم فوتبال جوانان تایلند در یک غار ناشناخته در هزار کیلومتری شمال بانکوک و در اعماق زمین گیر افتادند.

تیم فوتبال تایلند در غار ناشناخته گرفتار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش رسانه های تایلندی اعضای این تیم شامل 12 نفر پسر در رده سنی 11 تا 16 سال و مربی 25 ساله عصر شنبه هفته جاری در جریان یک اردوی تفریحی وارد غار درایالت چیانگ رای در شمال تایلند شدند که مسئولان محلی معتقدند این افراد هنوز زنده هستند.

طبق گزارش بانکوک پست، به رغم باران شدید مسئولان تایلندی هنوز امیدوار به نجات جان بازیکنان تیم فوتبال جوانان این کشور هستندکه در یک غار گیر افتاده اند.

مقام های تایلندی می گویند عملیات نجات برای جان اعضای این تیم که مدتی است آغاز شده به دلیل باران شدید به طور موقت قطع شده است.

بارش های سنگین اقیانوس از روز شنبه در این منطقه سبب شد تا آب در بسیاری از مناطق داخلی این غار که در اعماق زمین قرار دارد، تا ارتفاع سقف بالا بیاید و همین امر بسیاری از راههای دسترسی به این جوانان را بسته است.

طبق گزارش گروههای امداد و نجات محلی ، امکان دارد این افراد در حفره هایی از غار که هنوز آب به آن جا راه نیافته ، زنده باشند و شنیدن برخی صداها از درون غار این احتمال را تقویت کرده است.

این گروه اعلام کردند که عملیات نجات را تا پیدا کردن اعضای این تیم ادامه خواهند داد.

تایلند در فصل بارندگی های موسمی و اقیانوسی قرار دارد که شدت آن به گونه ای است که سطح آب دریاها و غارها را در این کشور تا حد زیادی افزایش می دهد و سبب جاری شدن سیلاب های پرقدرت و خطرناک می شود.

طبق گزارش بانکوک پست بخشی ازنیروهای ارتش این کشور نیز برای اقدامات حمایتی و عملیات نجات اعضای این تیم وارد صحنه شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۱۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان