//
کدخبر: ۱۰۴۵۱ //

تازه ترین خبر از پرونده دکتر تبریزی / حکمش چیست؟

علیرضا صلحی، پزشک تبریزی که با نسخه‌های خوش‌خط به شهرت مجازی رسیده بود، به اتهام قتل دو عضو خانواده‌اش مجرم شناخته شد.

تازه ترین خبر از پرونده دکتر تبریزی / حکمش چیست؟

موسی خلیل‌اللهی، دادستان تبریز گفت: قرار مجرمیت این پزشک به اتهام قتل همسر و مادربزرگ همسرش صادر شده است و پرونده بعد از صدور کیفرخواست در دادگاه کیفری استان بررسی می‌شود.

 

مهر ماه امسال بود که خبر قتل دو عضو خانواده پزشک تبریزی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. دکتر علیرضا صلحی که با انتشار نسخه‌های خوش‌خطش در شبکه‌های اجتماعی به شهرت رسیده بود، مرگ مشکوک دو عضو خانواده‌اش را به پلیس گزارش کرد. او گفت یک نفر مقداری غذای نذری به بیمارستان آورد. من هم غذاها را به خانه بردم و به محل کارم برگشتم. بعد از پایان کار وقتی به خانه رفتم، متوجه شدم که اعضای خانواده‌ام دچار مسمومیت شده‌اند.  بعد امدادگران را از ماجرا با خبر کردم. آنها هم خیلی زود اعضای خانواده‌ام را به بیمارستان منتقل کردند، اما مشخص شد که همسرم و مادربزرگش به علت شدت مسمومیت فوت شده‌اند.

انتشار این خبر واکنش وزیر بهداشت را هم به همراه داشت.

او با انتشار پیامی حادثه را به پزشک تبریزی تسلیت گفت و خواستار پیگیری موضوع از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد. چند روز بعد از حادثه، اما خبر رسید که علت فوت جان‌باختگان مسمومیت با سم فسفین (قرص برنج) بوده است بنابراین پزشک سرشناس به اتهام قتل بازداشت شد و به جرمش اعتراف کرد؛ هر چند درباره انگیزه وی از این جنایت و جزئیات آن خبری منتشر نشد، خلیل‌اللهی دادستان تبریز مسمومیت به‌دلیل مصرف غذای نذری را منتفی دانست و گفت: اساساً موضوع مسمومیت با غذای نذری در این پرونده صددرصد منتفی است و به هیچ وجه موضوع غذای نذری مطرح نبوده است. غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است و بر اساس تحقیقات پرونده و بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص شده است.

 

با کامل شدن بررسی‌ها در این مورد، پزشک جوان به زودی به اتهام قتل دو عضو خانواده‌اش پای میز محاکمه خواهد ایستاد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان