//
کدخبر: ۱۰۴۰۱ //

هشدار به ساکنان مناطق سیل زده جنوب استان کرمان

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به ساکنان مناطق سیل زده جنوب استان کرمان نسبت به احتمال ریزش خانه‌های خشت و گلی و افزایش عقرب و مارگزیدگی هشدار داد.

هشدار به ساکنان مناطق سیل زده جنوب استان کرمان

ابراهیم محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی بارش‌های روزهای اخیر در جنوب استان کرمان، ۸۳ ماموریت توسط اورژانس در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صوت گرفته است.

وی با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای ۳۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای جنوب کرمان طی روزهای بارندگی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان افزود: به ۱۲۰ نفر مصدوم طی این عملیات‌ها خدمات‌رسانی شد و حادثه دیدگان که همگی ناشی از وقوع تصادف بودند به بیمارستان‌های منطقه جنوب استان منتقل شدند.

محمدی گفت: با فروکش کردن سیلاب، احتمال هجوم عقرب، مار و حیوانات وحشی افزایش پیدا می‌کند که شهروندان مناطق سیل زده جنوب استان باید به این خطر جدی توجه کنند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت همچنین از افزایش خطر فرو ریختن ساختمان‌های خشت و گلی خبر داد و بیان داشت: بارش باران و خیس خوردن سقف و دیوارهای این ساختمان‌ها زمینه را برای فروریختن فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: ساکنان ساختمان‌های خشت و گلی به این هشدار توجه جدی داشته باشند.

محمدی از آمادگی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای خدمات‌رسانی به حادثه دیدگان احتمالی خبر داد.

 

منبع: اتاق خبر 24
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان