//
کدخبر: ۱۰۰۷۸۸ //

مهلت چند روزه به زلزله زدگان کرمانشاه برای دریافت کمک هزینه ۲ میلیونی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: زلزله‌زدگانی که کمک هزینه دو میلیون تومانی هلال احمر را دریافت نکرده‌اند تا پایان هفته برای ثبت مشخصات خود به مراکز جمعیت هلال احمر مراجعه کنند.

مهلت چند روزه به زلزله زدگان کرمانشاه برای دریافت کمک هزینه ۲ میلیونی
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا امیریان اظهار داشت: 30هزار خانوار با خانه‌های تخریبی نوع یک و دو در مناطق زلزله‌زده آسیب دیده‌اند که این گروه مشمول دریافت کمک هزینه جمعیت هلال احمر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: جمعیت هلال احمر کمک هزینه دو میلیون تومانی را به حساب سرپرستان این 30هزار خانوار زلزله‌زده استان کرمانشاه واریز کرده است تا بخشی از مشکلات آنها همچون خرید وسایل سرمایشی برطرف شود.

امیریان در مورد منبع تأمین این کمک هزینه گفت: 69میلیارد تومان کمک نقدی جهت کمک به منطق زلزله‌زده جمع‌آوری شده است که 64 میلیارد تومان کمک‌های مردمی و بقیه آن را جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تقبل کرده است.

امیریان افزود: جمعیت هلال احمر در فروردین ماه امسال نیز 300هزار تومان عیدی به زلزله‌زدگان پرداخت کرد و در مجموع  2دو میلیون و 300هزار تومان کمک نقدی به حساب سرپرستان 30هزارخانوار زلزله زده واریز شده است.

وی با اشاره به ادامه خدمات هلال احمر به مردم مناطق زلزله‌زده گفت: در مناطق زلزله‌زده  12 تیم حمایت روانی حضور دارد که این تیم‌ها در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی  اسکان دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان