//
کدخبر: ۹۵۶۸۲ //

درگیری‌ها در تعز یمن، بیمارستانی را تعطیل کرد

درگیری‌ بین عناصر مسلح و نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن در شهر تعز، یکی از بیمارستان‌های این شهر را به تعطیلی کشاند.

درگیری‌ها در تعز یمن، بیمارستانی را تعطیل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اداره بیمارستان دولتی شهر تعز واقع در جنوب یمن اعلام کرد که فعالیت‌های خود را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.

اداره کل این بیمارستان امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای با اشاره به درگیری‌ها و حوادث اخیر این شهر که آن را «خطرناک» خوانده، اعلام کرد که امکان ارائه خدمات برای این بیمارستان ممکن نیست.

به دنبال درگیری‌های نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست «منصور هادی» با عناصر مسلح در نزدیکی این بیمارستان و محله‌های شهر تعز، کارکنان این بیمارستان در معرض خطر قرار گرفته‌اند.

شهر تعز اخیرا شاهد درگیری‌های مسلحانه خیابانی بوده که این مسئله باعث شده، بسیاری از مغازه‌ها بسته شده و حالتی از نگرانی و ترس را در اهالی این شهر ایجاد کرده است.

وبگاه خبری «العربی الجدید»، با اعلام این خبر نوشت که این درگیری‌ها در محله‌های «الجمهوری» و «المجلیة الغربیه» رخ داده و موجب نگرانی شهروندان یمنی و بیماران در بیمارستان مذکور شده است.

دکتر «خلیل العبسی» با تأیید این خبر، می‌گوید درگیری‌های مسلحانه همه بخش‌های این بیمارستان به  جز مرکز «شستشوی کلیه» را به کل به تعطیلی کشانده است.

او گفت در این درگیری‌ها، به سمت بیمارستان تیراندازی شده  و در جریان آن، آزمایشگاه ویژه اورژانس آسیب دیده است و کارکنان این بخش مجبور شده‌اند فعالیت خود را متوقف کنند.

شهر تعز پیش‌تر صحنه رقابت عربستان سعودی و امارت متحده عربی بوده و طی ماه‌های گذشته چندین عملیات‌ ترور در آن به وقوع پیوسته که در این عملیات‌ شماری از نیروهای ارتش، پلیس، خطبای مساجد و تعدادی شهروند کشته شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان