//
کدخبر: ۹۳۷۴۹ //

یونانی ها درحمایت از فلسطینی ها تظاهرات کردند

شهروندان یونانی در حمایت از مردم مظلم فلسطین و بر علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا دست به تظاهرات گسترده در شهر آتن زدند.

 یونانی ها درحمایت از فلسطینی ها تظاهرات کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

شهروندان آتن،اعضای تعدادی از احزاب چپگرای یونان، فلسطینیان مقیم این شهر و تعداد زیادی از مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی با تجمع در مرکز پایتخت یونان با سر دادن شعارهایی بر علیه رژیم صیهونیستی بسوی سفارت این رژیم راهپیمایی کردند.

تظاهر کنندگان با سردادن شعارهایی همچون' تاریخ را دستخوش خودخواهی و جاه طلبی نکنید'،' بیت المقدس متعلق به مردم فلسطین است'،' از کشتار مردم مظلوم فلسطین دست بردارید' و ' ما حامی مردم فلسطین هستیم' بسوی سفارت آمریکا و سپس سفارت رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

تظاهر کنندگان با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی با سردادن شعارهایی اعلام کردند: بیت المقدس همیشه متعلق به فلسطین ها بوده و خواهد بود' ،' امریکا عامل تنش و تشنج در جهان است'، و ما حامی ملت فلسطین هستیم ، کشتار مردم فلسطین را برای همیشه متوقف کنید'، تصمیم ' دونالد ترامپ' رییس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور به بیت المقدس را، بشدت محکوم کردند.

تظاهر کنندگان سپس با تجمع در مقابل دفتر حافظت فلسطین، از مبارزات مردم سرزمین های اشغالی حمایت کردند.

در جریان این تظاهرات وزارت نظام و حفاظت شهروندان یونان، تعداد زیادی از نیروهای امنیتی برای حفظ نظم و امنیت را بکار گرفته بود و برای مدت 3 ساعت تردد وسایل نقلیه از مقابل سفارت رژیم صهیونیستی بطور به کلی قطع شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان