//
کدخبر: ۸۶۵۷۹ //

کتاب حاوی افشاگری های جدید علیه ترامپ بزودی منتشر خواهد شد

رئیس سابق اف بی آی (پلیس فدرال آمریکا) در روزهای آینده کتابی را منتشر می کند که حاوی افشاگری های جدید علیه رئیس جمهور ایالات متحده است.

کتاب حاوی افشاگری های جدید علیه ترامپ بزودی منتشر خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از دویچه وله، کتاب «جیمز کومی» قرار است به‌زودی منتشر شود. رئیس پیشین اف‌بی‌آی در این کتاب رفتار و عملکرد دونالد ترامپ را با یک رئیس مافیا مقایسه کرده است. یکی از مسائل اصلی این کتاب تماس‌های احتمالی تیم انتخاباتی ترامپ با روسیه است.

بر اساس اخبار منتشرشده از سوی رسانه‌های آمریکا، جیمز کومی، رئیس پیشین پلیس فدرال آمریکا در کتاب خود به انتقاد شدید از عملکرد و رفتار دونالد ترامپ دست زده است.

کتاب جیمز کومی با عنوان «وفاداری برتر: حقیقت، دروغ و رهبری» قرار است روز سه‌شنبه ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) منتشر شود. او در این کتاب درباره دونالد ترامپ نوشته است که او کسی است که گمان می‌کند همه جهان علیه او متحد شده است، خواستار وفاداری مطلق همه کسانی است که با او کار می‌کنند و فردی است که می‌تواند در هر رابطه‌ای دروغ بگوید.

در همین رابطه روزنامه واشنگتن پست با اشاره به کتاب جیمز کومی نوشته است که دونالد ترامپ به هیچ وجه خود را به حقیقت و سیستم‌های ارزشی پایبند نمی‌داند.

جیمز کومی، رئیس پیشین اف‌بی‌آی، در آخرین کتاب خود به نخستین دیدار خود با دونالد ترامپ اشاره کرده و می‌نویسد که رفتار ترامپ او را به یاد ایامی انداخته است که او مامور مبارزه با مافیا بود. کومی در عین حال ترامپ را فردی بی‌شرم خوانده است.

رئیس پیشین اف‌بی‌آی در این کتاب به گفتگوهای خود با ترامپ درباره اظهارات یک جاسوس بریتانیایی اشاره می‌کند. موضوع بر سر تماس‌های ترامپ با چند زن بدکاره در روسیه است. ترامپ این اظهارات را رد کرده و به کومی گفته است که انتشار چنین اخباری می‌تواند باعث آزار همسرش، ملانیا شود.

ترامپ خطاب به کومی گفته است: «چگونه می‌توانید درباره من چنین تصوری داشته باشید؟ من و بدکاره ها؟»

ترامپ در ماه مه سال گذشته جیمز کومی را ناگهان از کار برکنار کرد. علت برکناری کومی از ریاست اف‌بی‌آی، تحقیقات پیرامون تماس‌های احتمالی تیم انتخاباتی ترامپ با مقامات روسیه بود. اما ترامپ مدعی شد که علت برکناری کومی، بی لیاقتی او در انجام وظیفه بوده است.

انتشار کتاب جیمز کومی باعث خشم و نگرانی حزب جمهوریخواه شده است. بسیاری از متحدان حزبی ترامپ، کومی را دروغگو نامیده‌اند. این در حالی است که فشار بر ترامپ از سوی رابرت مولر، مامور ویژه اف‌بی‌آی در رابطه با پرونده تماس‌های احتمالی تیم انتخاباتی او با مقامات روسیه افزایش یافته است.

ترامپ نیز به حمله شدید لفظی به مولر دست زده است. روز چهارشنبه ۱۱ آوریل ترامپ در توییتر خود، مولر را فردی فاسد خواند. در رسانه‌های آمریکا بازار گمانه‌زنی پیرامون برکناری مولر توسط ترامپ داغ شده است. در چنین شرایطی انتشار کتاب جیمز کومی می‌تواند به حیثیت ترامپ در آمریکا آسیب زیادی بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان