//
کدخبر: ۸۶۵۶۴ //

قانونگذاران آمریکایی خواستار توقف تیراندازی به فلسطینیان حاضر در تظاهرات گسترده در غزه شدند

گروهی از قانونگذاران آمریکایی در بیانیه‌ای از ارتش رژیم صهیونیستی درخواست کردند که به فلسطینیان حاضر در تظاهرات گسترده در غزه تیراندازی نکند.

قانونگذاران آمریکایی خواستار توقف تیراندازی به فلسطینیان حاضر در تظاهرات گسترده در غزه شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

گروهی از قانونگذاران آمریکایی در بیانیه‌ای از ارتش رژیم صهیونیستی درخواست کردند که به فلسطینیان حاضر در تظاهرات گسترده در غزه تیراندازی نکند.به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، قانونگذاران آمریکایی در این بیانیه اظهار کردند: ما همچنین از سربازان اسرائیلی درخواست داریم که از تیراندازی به معترضان فلسطینی غیرمسلحی که از صدها متر دورتر و با عبور از حصار میان غزه و سرزمین‌های اشغالی در این تظاهرات شرکت کرده‌اند، خودداری کنند.

اعضای کنگره آمریکا در این بیانیه تاکید کردند که معترضان غزه باید بتوانند از حق خود برای تجمعات صلح‌آمیز استفاده کنند و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی باید تابع قوانین بین‌المللی باشد.

این قانونگذاران همچنین از گروه‌های مدافع حقوق بشر اسرائیلی که خواستار مقاومت سربازان در برابر چنین دستورهایی از جانب مافوق خود شده‌اند، حمایت کردند.

صدها هزار تن از فلسطینیان در مرز غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراضاتی که با نام "تظاهرات بزرگ بازگشت" خوانده می‌شود، شرکت کرده و خواستار دسترسی به سرزمین مادری خود شده‌اند. آتش سلاح‌های سربازان، جان ۳۰ تن از فلسطینیان را گرفته و بیش از هزار تن از آنان را مجروح کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان