//
کدخبر: ۸۶۴۱۶ //
زمانی که تمامی اطلاعات لازم جمع آوری شد، پاریس تصمیم خواهد گرفت

رئیس جمهوری فرانسه: هنوز برای حمله به سوریه تصمیم گیری نکرده ایم

رئیس جمهوری فرانسه روز پنج شنبه اعلام کرد که کشورش هنوز در مورد حمله احتمالی به سوریه تصمیم گیری نکرده است و تصمیم گیری در این خصوص زمانی اتخاذ خواهد شد که تمامی اطلاعات لازم جمع آوری شده باشد.

رئیس جمهوری فرانسه: هنوز برای حمله به سوریه تصمیم گیری نکرده ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش خبرگزاری رویترز، امانوئل مکرون در ادامه مدعی شد: فرانسه شواهد و مدارکی در مورد حمله شیمیایی اخیر در سوریه از سوی دولت دمشق در اختیار دارد.

وی در ادامه افزود: زمانی که تمامی اطلاعات لازم جمع آوری شد، پاریس تصمیم خواهد گرفت که حمله را در دستورکار قرار دهد یا خیر.

مکرون در پاسخ در به این سئوال که آیا وی فکر می کند از خط قرمز ها در سوریه عبور شده است، گفت: تیم های ما تمامی این هفته بر روی این مسئله کار کرده اند. لازم است در زمان مناسب تصمیم گیری کنیم.

پیش از این گزارش هایی در این راستا منتشر شده بود که انتظار می رود فرانسه به آمریکا و انگلیس در انجام حملات هوایی به سوریه در پاسخ به حمله شیمیایی اخیر در این کشور بپیوندد، اما هنوز زمان این حمله مشخص نیست. حتی این موضوع نیز مشخص نیست که آیا در نهایت این حمله از سوی آمریکا و هم پیمانانش به سوریه انجام می شود یا خیر.

 در همین حال «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه با عقب نشینی از مواضع قبلی خود مبنی بر حمله نظامی به سوریه به بهانه حمله شیمیایی در شهر دوما، در توئیتی نوشت: هرگز نگفته ام که چه زمانی به سوریه حمله خواهیم کرد.

ترامپ در صفحه کاربری اش در توئیتر نوشت: هیچ وقت نگفتم که حمله به سوریه کی خواهد بود. این حمله می تواند به زودی باشد و یا اصلا رخ ندهد!

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه توئیت خود مدعی شد: در هر صورت آمریکا در دولت من، کار بزرگی را در نجات منطقه از داعش انجام داد. «این جای تشکر از آمریکا دارد».

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان