//
کدخبر: ۸۶۴۱۱ //
واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به اظهارات ترزا می نخست وزیر انگلیس

انگلیس از حمله به سوریه پشیمان خواهد شد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه به اظهارات ترزا می نخست وزیر انگلیس مبنی بر اعزام زیردریایی های این کشور به سمت مرزهای سوریه واکنش نشان داد و ضمن هشدار به این کشور گفت که انگلیس از حمله به سوریه پشیمان خواهد شد.

انگلیس از حمله به سوریه پشیمان خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

«ماریا زاخارووا» در واکنش به دستور ترزا می برای استقرار زیردریایی های این کشور در دریای مدیترانه برای حمله موشکی احتمالی به سوریه این مطلب را بیان کرد.

وی در صفحه شخصی خود با بیان اینکه «امنیت را در عراق برقرار کردند و به سوریه هم کمک خواهند کرد»، اظهار داشت: در زیردریایی های انگلیس جوانانی هستند که حتی نمی توانند تصور کنند چه سرنوشتی قرار است برای سوریه رقم بزنند و ترزا می چه سرنوشتی برای خود آنها در نظر گرفته است.

زاخارووا در ادامه پیام خود آورده است: او (ترزا می) شاید در آینده فقط عذرخواهی کند، اما آنها مجبورند با واقعیت تا ابد زندگی کنند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در حالی در صفحه شخصی این پیام را در ارسال کرده که تا ساعاتی دیگر در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی به پرسش های رسانه ها پاسخ خواهد داد.

تروریست های سوری مدعی شده اند که شهر دومای سوریه شامگاه شنبه (18 فروردین ماه)، هدف بمباران شیمیایی قرار گرفت که در جریان آن 75 تن کشته و ده ها تن مصدوم شدند.

این در حالی است که دولت سوریه، هر گونه دخالتی را در این حمله شیمیایی رد کرده و سفیر و معاون نماینده روسیه در سازمان ملل متحد هم استفاده از سلاح شیمیایی را روش کثیف تروریست ها برای جلب توجه دانسته است.

در مقابل دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرد که واشنگتن به زودی به این موضوع واکنش نشان خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۶۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان