//
کدخبر: ۸۲۳۵۱ //

«محمود عباس» مجازات های جدیدی را علیه نوارغزه اعمال کرد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به بهانه حمله به هیأت نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه و بدون توجه به درخواست گروه های فلسطینی، مجازات های جدیدی را علیه نوارغزه اعمال کرد.

«محمود عباس» مجازات های جدیدی را علیه نوارغزه اعمال کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

ر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنرانی خود در آغاز نشست کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین «ساف» اعلام کرد که «من به عنوان رئیس ملت فلسطین تصمیم گرفتم به منظور حفظ پروژه ملی، اقدامات ملی، حقوقی و مالی جدیدی را علیه باریکه غزه اعمال کنم».

 

وی اهتمام به منافع ملت فلسطین و حفظ پروژه ملی و منافع عالی ملی را بهانه این تصمیمات جدید خود اعلام کرد و گفت: «مطمئن هستم که شهروندان فلسطینی در غزه ما را درک می کنند».

 

عباس همچنین جنبش حماس را مسئول حمله به هیأت رامی حمدالله و «ماجد فرج» رئیس سازمان اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه دانست و گفت:« حماس در پشت پرده این حادثه قرار دارد».

 

محمود عباس بار دیگر اعلام کرد که همه چیز در غزه باید در دست مقامات مشروع باشد و «تمامی نهادهای غزه باید زیر نظر دولت مشروع اداره شوند».

 

وی همچنین مصر را به دو رویی در نظارت بر آشتی ملی و دخالت در اجرای این توافق متهم کرد.

این در حالی است که عباس در ماه آوریل گذشته هم مجازات هایی را علیه نوارغزه اعمال کرده بود که از مهمترین آنها می توان به کاهش میزان برق وارداتی به غزه، کاهش ۳۰ الی ۵۰ درصدی حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان، بازنشسته کردن دسته جمعی کارمندان و کاهش حجم ارجاع بیماران به خارج اشاره کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۲۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان