//
کدخبر: ۸۱۸۲۲ //

سانا:سوریه دروغ و حیله گری ها در غوطه را برملا کرد

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که این کشور پرده از بزرگترین عملیات دروغ و حیله گری گروه های تروریستی و حامیان آن ها در غوطه شرقی ریف دمشق پرده برداشته است.

 سانا:سوریه دروغ و حیله گری ها در غوطه را برملا کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

یک منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه در گفت و گو با خبرگزاری رسمی این کشور(سانا) افزود: پس از سال ها نفاق و دروغ گروه های تروریستی و استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی و جلوگیری از رسیدن کمک ها و استفاده از آن ها برای بهانه دادن به دست جامعه جهانی، سوریه در طول چند روز گذشته پرده از بزرگترین عملیات دروغ گروه های تروریستی در غوطه شرقی برداشته است.

وی گفت که نیروهای مسلح سوریه امنیت خروج هزاران غیرنظامی محاصره شده در داخل غوطه شرقی را تامین کرد و همچنان آن ها را به بیرون و اماکن امن منتقل می کند.

وی ادامه داد: نهادهای امداد رسان به شهروندانی که پس از رنج هایی که در سال های گذشته در زیر یوغ تروریست ها در غوطه شرقی کشیدند، به آن ها غذا، دارو و خدمات بهداشتی و اجتماعی ارایه می کند.

این منبع رسمی ادامه داد: هزاران شهروند این مناطق برغم تمام تلاش های گروه های تروریستی برای جلوگیری از خروج آنها با خمپاره باران، شلیک تک تیرانداز، تهدید، وعده و داستان های دروغین و خیالی علیه ارتش و حکومت سوریه، خروج این هزاران نفر در برابر رسانه ها نشان می دهد که همه داستان ها و داد و فریادهای برخی کشورها، غیر از دروغ و نفاق چیز دیگری نیست.

این منبع آگاه سوری توضیح داد: این نفاق هنگامی برای جهانیان آشکار شد که این غیرنظامیان با پای پیاده از مناطق تحت تسلط گروه های تروریستی به سوی ارتش و دولت سوریه و نیروهای هم پیمان آمدند.

وی افزود: این حوادث همه شعارهای گوش نواز تروریست ها و حامیان منطقه ای و غربی آن ها در طول هفت سال گذشته را رسوا کرد.

این منبع رسمی سوری افزود: جمهوری عربی سوریه تاکید می کند که آمادگی تامین همه نیازهای شهروندان غوطه شرقی در هر مکانی را دارد.

این مقام وزارت خارجه سورریه ادامه داد: سوریه از سازمان ملل و نهادهای کمک رسان وابسته به آن می خواهد که اگر ادعاهای آن ها درباره نگرانی پیرامون زندگی غیرنظامیان صحیح است، این کمک ها را برای اماکن اسکان هزاران غیرنظامی در ریف دمشق ارسال کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۱۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان