//
کدخبر: ۷۸۸۸۷ //

اظهارات ضد ایرانی انور قرقاش درباره ایران

وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه مدعی شد مداخله ایران در یمن درستی عملیات توفان قاطعیت را تأیید می‌کند.

 اظهارات ضد ایرانی انور قرقاش درباره ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

انور قرقاش، وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه امروز چهارشنبه در اظهاراتی مدعی شد: مداخله ایران در یمن  که هر روز بیشتر می‌شود، درستی عملیات توفان قاطعیت را تأیید می‌کند.

وی با انتشار مطالبی در حساب کاربری خود در توییتر مدعی شد: با گذشت زمان، جوانب مداخله ایران در یمن بیشتر آشکار می‌شود و درستی توفان قاطعیت را تأیید می‌کند. شکی نیست آزمایش دشوار است؛ اما این یک حق ضروری است. هدف راهبردی روشن است و آن امنیت و ثبات جزیرة العرب برای نسل‌های آینده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امارات در چارچوب ائتلاف عربی به هدایت عربستان نقش خود را ایفا می‌کند و قربانی شدن فرزندانمان برای آینده کشور و منطقه‌شان است.

وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه همچنین گفت: برای درک هدف راهبردی ائتلاف عربی به هدایت ریاض، پرونده‌های مهمی وجود دارد که شامل مسائل سیاسی- نظامی و امنیتی می‌شود، از همین رو ما از طریق یمنی با ثبات و شکوفا به هدف خود خواهیم رسید.

گفتنی است ادعای وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه در حالی علیه ایران مطرح می‌شود که مقامات کشورمان بار‌ها ادعای مقامات غربی و عربی را در خصوص مداخله تهران در امور کشور‌های دیگر به ویژه یمن تکذیب کرده اند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۸۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان