//
کدخبر: ۷۷۹۰۵ //

دختر ترامپ با رئیس‌جمهور کره جنوبی درباره تحریم‌های تازه کره شمالی صحبت کرد

طبق گفته وزیر خزانه‌داری آمریکا، «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاور رئیس‌جمهور این کشور که به سئول سفر کرده، با رئیس‌جمهور کره جنوبی درباره تحریم‌های تازه واشنگتن علیه کره شمالی صحبت کرد.

دختر ترامپ با رئیس‌جمهور کره جنوبی درباره تحریم‌های تازه کره شمالی صحبت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ادامه انتشار خبرها درباره اعمال تازه‌ترین تحریم‌‎های آمریکا علیه کره شمالی، گفته می‌شود دختر رئیس‌جمهور ترامپ در سئول، رئیس‌جمهور کره جنوبی را در جریان این تحریم‌ها قرار داد.

دولت آمریکا امروز (جمعه) 56 شرکت کشتیرانی و حمل‌ونقل دریایی و چندین تاجر را در ارتباط با کره‌شمالی تحریم کرد؛ تحریم‌هایی که هدف آن اعمال بیشترین فشار بر برنامه هسته‌ای و موشکی پیونگ‌یانگ اعلام شده است.

«دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهور آمریکا نیز در این‌باره گفت که دولتش در حال اعمال بزرگترین مجموعه تحریم‌ها علیه کره‌‌شمالی است تا این کشور رفتارش را تغییر دهد(جزئیات بیشتر).

وزیر خزانه‌داری آمریکا درباره تحریم‌های تازه علیه کره شمالی اظهارنظر کرده و از رایزنی دختر دونالد ترامپ با رئیس‌جمهور کره جنوبی درباره این تحریم‌ها سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، «استیون منوچین» گفت ایوانکا ترامپ درباره این موضوع با رئیس‌جمهور کره جنوبی در مراسم شام، صحبت کرد و او را در جریان تحریم‌های تازه آمریکا علیه کره شمالی قرار داد.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان