//
کدخبر: ۷۷۷۵۸ //

مأمور پلیسی حاضر به مواجهه با تیرانداز مدرسه فلوریدا نشد

مقام‌های محلی می‌گویند، در جریان تیراندازی مرگ‌بار فلوریدا که در روزهای اخیر رخ داد، یک مامور مسلح که در مدرسه حضور داشت حاضر نشد جلو برود و با مهاجم مقابله کند؛ وی از سمتش استعفاء کرد.

مأمور پلیسی حاضر به مواجهه با تیرانداز مدرسه فلوریدا نشد
به گزارش فرتاک نیوز،

اسکات اسرائیل، کلانتر منطقه‌ای که مدرسه استونمن داگلاس در پارکلند در آن قرار دارد، اعلام کرده که در پی مشاهده عملکرد "اسکات پترسون، مامور مسلح در جریان تیراندازی، او از کارش تعلیق شده و بعد خودش استعفاء داده است. وی چهار دقیقه خارج از مدرسه منتظر مانده و وارد عمل نشده بود.

 

در این تیراندازی که روز چهارشنبه اتفاق افتاد، ۱۷ نفر کشته و چندین نفر دیگر هم زخمی شدند. عامل تیراندازی یک نوجوان ۱۹ ساله بود که قبلا از همین مدرسه اخراج شده بود.

 

شبکه خبری بی.بی.سی گزارش داد، این جزئیات در میان بحث‌ها درباره پیشنهاد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا برای مسلح‌کردن کارکنان مدرسه برای مقابله با تیراندازی‌ها مطرح شده است.

 

این پیشنهاد ترامپ مدت‌هاست مورد حمایت انجمن ملی اسلحه بوده که قوی‌ترین لابی حامی اسلحه آمریکاست.

ترامپ در عین حال پیشنهاد داده بررسی پیشینه افراد برای خرید سلاح سخت‌تر شود و سن قانونی برای خرید اسلحه به ۲۱ سال برسد.

 

روز پنجشنبه در نخستین واکنش لابی اسلحه آمریکا به کشتار پارکلند، واین له‌پیر، رئیس این انجمن، دموکرات‌ها را متهم کرد که دارند از این حمله "سوءاستفاده" می‌کنند تا محدودیت‌های اسلحه را در آمریکا افزایش دهند و در نهایت این حق را از آمریکایی‌ها بگیرند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان