//
کدخبر: ۷۵۵۹۶ //

جشن ملی ایران در دمشق برگزار شد

همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم روز ملی ایران یکشنبه شب با حضور جمع زیادی از شخصیت های دولتی سوریه، سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی مقیم این کشور در دمشق برگزار شد.

 جشن ملی ایران در دمشق برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون وزیر خارجه سوریه در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی با تمام وجود در کنار ملت سوریه بر ضد تروریست ایستاده و این امر سبب شده تا نقشه آمریکایی و صهیونیستی شکست بخورد.

فیصل مقداد ادامه داد: روابط ایران و سوریه از گذشته وجود داشته و هم اینک محکم و استوار شده است.

وی ادامه داد: پیروزی های خوبی با کمک جمهوری اسلامی در سوریه به دست آمد و این امر سبب شده تا این کشور هر روز شاهد شکست تروریسم باشد.

معاون وزیر خارجه سوریه به ساقط کردن جنگنده رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این پیروزی بزرگ ارتش این کشور نشان می دهد که هر کسی بخواهد به این خاک تجاوز کند سرانجام آن نابودی است.

سفیر جمهوری اسلامی در سوریه نیز گفت که ایران رابط مستحکمی با دمشق دارد و در جنگ علیه تروریست در کنار ملت این کشور ایستاده است.

جواد ترکآبادی افزود: جمهوری اسلامی در مرحله بازسازی نیز در کنار کشور سوریه خواهد ایستاد.

وی به گفت وگوهای گروههای سوری در سوچی روسیه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در این نشست ها کمک کرده تا گفت و گوهای سوری -سوری نتایج مثبتی داشته باشد و مردم سوریه خود سرنوشت کشورشان را رقم بزنند.

سفیر جمهوری اسلامی در سوریه تصریح کرد: ایران برای بیرون کردن تروریست ها از عراق و سوریه با هماهنگی آنها وارد شده و توانسته است تروریسم را از این کشورها خارج کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۵۵۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان