//
کدخبر: ۷۳۳۲۲ //

حماس به قرار دادن هنیه در فهرست تروریسم واکنش نشان داد

سخنگوی حماس تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام هنیه و برخی از اعضای این جنبش در فهرست تحریمها را به مثابه جانبداری آشکار از رژیم صهیونیستی دانست.

حماس به قرار دادن هنیه در فهرست تروریسم واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از بی بی سی عربی، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند نفر از اعضای ارشد حماس از جمله اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به مثابه جانبداری آشکار از رژیم صهیونیستی و تلاشی شکست خورده برای به زانو درآوردن فلسطینی ها دانست.

وی افزود: تصمیم آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی هرگز سبب نخواهد شد که این جنبش از گزینه مقاومت تا آزادی کل فلسطین دست بردارد. تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در فهرست تروریسم تلاشی شکست خورده برای فشار به مقاومت است اما این گام خللی در ادامه گزینه مقاومت برای بیرون راندن اشغالگران ایجاد نخواهد کرد. این نشانه جانبداری آمریکا از اشغالگران اسرائیلی و مشارکت با آنها در انکار حقوق ملت ما است. این تصمیمی برای مشروع جلوه دادن اشغالگران است.

شایان ذکر است که وزارت خزانه داری آمریکا در راستای حمایت مجدد از رژیم صهیونیستی، امروز نام چند تن از اعضای ارشد مقاومت فلسطین از جمله اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را در فهرست تحریم های خود قرار داد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۳۳۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان