//
کدخبر: ۷۱۹۳۶ //

حزب‌الله می‌تواند روزانه ۴۰۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کند

حزب‌الله لبنان قادر است در جنگ آینده، روزانه چند هزار موشک به مراکز حساس اسرائیل شلیک کند.

 حزب‌الله می‌تواند روزانه 4000 موشک به اسرائیل شلیک کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی، ضمن تأکید بر این مطلب که موشک‌های حزب‌الله در جنگ آینده دقیق‌تر و مخرب‌تر خواهند بود، نوشت: حزب‌الله لبنان می‌تواند در جنگ احتمالی آینده روزانه 3 تا 4 هزار موشک با میانگین 150 موشک در ساعت پرتاب کند.

 

این روزنامه افزود: موشک‌های پرتاب شده حزب‌الله به سوی اسرائیل تنها می‌تواند چند روز بعد با عملیات جدی نیروی هوایی اسرائیل و یا ورود نظامیان به داخل اراضی لبنان، کاهش یابد. موشک‌های حزب‌الله در جنگ آینده دقیق‌تر و مخرب‌تر و با برد دقیق خواهند بود که می‌تواند تمام اسرائیل را هدف قرار دهد.

 

همچنین بخش اول این موشک‌ها از سکوی‌های ثابت و مخفی به سمت اهداف تعیین شده شلیک خواهند شد.

 

این روزنامه یادآور شد «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسرائیل اخیراً گفته است که 30 درصد از ساکنان شمال اسرائیل ]سرزمین‌های اشغالی[ جایی برای مخفی شدن ندارند.

 

یدیعوت اضافه کرد: وزرای کابینه هنوز به میزان آسیب‌های جبهه داخلی اسرائیل در جنگ آینده واقف نیستند و ضعف جبهه داخلی باعث کاهش روحیه در جنگ و ناتوانی در حمایت لجستیکی می‌شود.

 

یدیعوت نوشت کسی نمی‌تواند مشخص کند که چقدر منابع مالی نیاز است تا اسرائیل بتواند به سطح مطلوب برای مهار نقص‌ها و رسیدن به آمادگی لازم برسد و در جنگ آینده شمار تلفات اسرائیل بی‌سابقه خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۹۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان