//
کدخبر: ۷۰۸۸۴ //

وزیر خارجه روسیه: آمریکا در تمام کشورها دخالت می کند

وزیر خارجه روسیه می گوید آمریکا تقریبا در تمام کشورهای دنیا دخالت می کند بدون اینکه اطلاعاتی که بر اساس آن اقدام می کند را در اختیار ما در شورای امنیت قرار دهد.

 وزیر خارجه روسیه: آمریکا در تمام کشورها دخالت می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرگئی لاوروف روز جمعه در نشست خبری خود که در سازمان ملل متحد برگزار شد، افزود: چین از طرف آمریکا به عنوان یک رقیب متجاوز اقتصادی خوانده شده بود و روسیه هم به عنوان کشوری که قواعد بازی را به هم زده است. مایه تاسف است که به جای داشتن مذاکره های عادی، آامریکا تلاش می کند که با سیاست های مقابله جویانه، رهبری خود را تحمیل کند.

 

وی ادامه داد:آنها می گویند که نظم جهانی با متحدان آنها تعریف شده است و ما آن را به هم زده ایم. این در حالی است که آنها فراموش کرده اند که روسیه یکی از شکل دهندگان این نظم جهانی بوده است.

 

وزیر خارجه روسیه درباره مذاکرات صلح خاورمیانه هم گفت: روسیه هرگز نخواسته است که از کمک به فرایند صلح بین اسرائیل و فلسطین فاصله بگیرد و ما همواره گفته ایم که بدون هیچ پیش شرطی حاضریم مذاکرات بین آنها را میزبانی کنیم. این پیشنهاد همچنان روی میز است.

 

لاوروف در پاسخ به سوالی مربوط به قطع کمک های مالی به آنروا(کمک به آوارگان فلسطینی) اظهار کرد: روسیه همواره کمک کرده است اما کمک ما هرگز به اندازه آمریکا نبوده است. اینکه آمریکا به یکباره این کمک ها را قطع کرده، مایه تاسف است و ما در حال بررسی اوضاع هستیم تا ببینیم که در این مورد چه می توانیم بکنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان