//
کدخبر: ۶۶۵۶۰ //
پرس تی وی حیف و میل پول در عربستان را به تصویر می کشد

روی دیگر عربستان سعودی در برنامه «گزارش نشده»

حیف و میل پول در عربستان و وضعیت اقتصادی نامناسب مردم عنوان موضوع برنامه این هفته «Unreported» (گزارش نشده) در شبکه پرس تی وی است.

روی دیگر عربستان سعودی در برنامه «گزارش نشده»
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی و به نقل از حامد عزتی زاده تهیه کننده این برنامه، تصویر کلیشه ای از زندگی سعودی ها که آرزوی بسیاری از ملت هاست، در کنار واقعیت های مربوط به فقر و نابرابری در جامعه عربستان در برنامه این هفته مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

بیکاری جوانان در مقابل زندگی پرزرق و برق پادشاه عربستان و فرزندانش، فقر و مشکلات اقتصادی کارگران مهاجر، خریدهای گزاف و حساب نشده پادشاه عربستان، اصلاحات اقتصادی دولت عربستان از طریق راهکارهایی مانند کاهش بودجه دولت در زمان قیمت های پایین نفت، وجود مراکز خرید لوکس متعدد و سوق دادن شهروندان سعودی به مصرف کالاهای غیرضروری و سیاست های تبعیض آمیز نظام سعودی در توزیع ثروت حاصل از نفت بین شیعه و سنی از جمله مباحث و مسایلی است که در این قسمت از برنامه «Unreported»(گزارش نشده) مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

 

این برنامه با نگاهی افشاگرایانه به وقایع سیاسی به بررسی ابعاد و جزئیات پنهان رویدادهای مهم بین المللی می پردازد. این برنامه ساختاری گرافیکی و نریشن محور دارد و با استفاده از تصاویر و عکس های مختلف در قالبی گرافیکی به بررسی موضوعات می پردازد.

 

«Unreported» پنجشنبه 7 دی ماه ساعت 16:20 به وقت تهران به مدت 8 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 02:20 ، شنبه ساعت 08:20 ، یکشنبه ساعت 20:20 و دوشنبه ساعت 18:20 به وقت تهران پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۶۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان