//
کدخبر: ۶۳۰۱۱ //

سعد حریری تصمیمش را گرفت

یک روزنامه لبنانی ضمن اعلام این موضوع که تماس‌ها و مشورت‌ها در لبنان برای حل تحولات اخیر ادامه دارد، افزود: نظر شخصی «سعد الحریری» این است که در پست نخست‌وزیری بماند.

 سعد حریری تصمیمش را گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 مشورت‌ها و تماس‌ها در لبنان و خارج از آن برای رسیدن به یک راه‌حل نهایی درباره «سعد الحریری» و تثبیت سیاسی «بیطرفی» ادامه دارد.

 

روزنامه «الجمهوریه» در این باره نوشت تصمیم نهایی در این باره قبل از جمعه پیش رو یعنی زمان برگزاری نشست «گروه بین‌المللی حمایت از لبنان» در پاریس مشخص خواهد شد.

 

در ادامه این گزارش آمده است بخش لبنانی این گفت‌وگوها نسبت به بخش منطقه‌ای و عربی آن واقعا کمرنگ است، به ظاهر، مذاکرات در لبنان میان قوای سیاسی انجام می‌شود اما در عمل میان تهران، ریاض، واشنگتن و قاهره است.

 

الجمهوریه نوشت، انتظار می‌رود که هیأت دولت فردا (سه‌شنبه) یا پنجشنبه تشکیل جلسه دهد و این موضوع امروز پس از تماس‌های مصر و فرانسه با عربستان سعودی و ایران مشخص می‌شود.

 

در ادامه این گزارش آمده است تماس‌های خارجی و داخلی با الحریری ادامه دارد؛ قرار شخصی وی پس گرفتن استعفا و باقی ماندن در منصب نخست‌وزیری است؛ تصمیم عربستان هنوز نامشخص است اما اظهارات اخیر برخی از مقامات سعودی به تندروی علیه ایران و حزب‌الله مایل است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان