//
کدخبر: ۶۲۸۷۳ //

بمب افکن های روسی استحکامات داعش را در دیرالزور سوریه بمباران کردند

بمب افکن های دورپرواز توپولوف روسیه برای چندمین روز متوالی استحکامات و مراکز تجمع تسلیحات سنگین گروه تروریستی داعش را در استان دیرالزور سوریه هدف قرار دادند.

 بمب افکن های روسی استحکامات داعش را در دیرالزور سوریه بمباران کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

 وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: شش فروند بمب افکن دورپرواز توپولف-22 ام.3 نیروی هوافضای روسیه برای پشتیبانی هوایی از عملیات زمینی واحدهای ارتش سوریه، مراکز گروه تروریستی داعش را در چند نقطه دیرالزور هدف قرار دادند.

 

در این بیانیه آمده است: این بمب افکن های دورپرواز روسی از یک پایگاه هوایی در روسیه به پرواز درآمده و استحکامات، انبارهای مهمات و مراکز تجمع تسلیحات سنگین تروریست های داعشی را در استان دیرالزور بمباران کردند.

 

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این بیانیه نوشت: پهپادهای تجسسی با تصویربرداری از مراکز بمباران شده، اصابت بمب ها به اهداف تعیین شده را تائید کردند.

 

هواپیماهای روسیه در حریم هوایی سوریه با جنگنده های سوخو-30 اس.ام که از پایگاه هوایی حمیمم به پرواز درآمده بودند، همراه شدند و پس از انجام ماموریت به پایگاه خود بازگشتند.

 

در یک هفته اخیر هواپیماهای روسی حدود 420 پرواز رزمی در سوریه انجام داده و بیش از 910 هدف تروریست ها را بمباران کردند.

 

روسیه از مهرماه سال 94 به درخواست دمشق در سوریه عملیات ضدتروریستی انجام می دهد.

 

گروه کشورهای غربی - عربی ضدسوری به سرکردگی آمریکا از 6 سال پیش با راهبرد سرنگونی دولت سوریه، کارزاری را در این کشور به راه انداختند که سبب شد ده ها هزار تروریست افراطی از کشورهای مختلف جهان به سوریه گسیل شوند و از جنگ افزارهای پیشرفته، پول و حمایت های اطلاعاتی غرب برای مقابله با دولت دمشق استفاده کنند.

 

مقام های روسیه اعلام کرده اند: با قلع و قمع تروریست ها در سوریه عملیات نظامی علیه آنها نیز تا پایان سال جاری میلادی به پایان می رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۸۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان