//
کدخبر: ۶۲۲۹۲ //

مجتهد فاش کرد / عمر البشیر در تنگای شدید مشارکت در جنگ یمن/ریالی پرداخت نشده است

افشاگر اسرار درونی آل سعود به تنگای شدیدی که رئیس جمهور سودان به علت مشارکت در جنگ یمن گرفتار شده است و اینکه ولیعهد عربستان برخوردی همانند برده با وی دارد، اشاره کرد.

مجتهد فاش کرد / عمر البشیر در تنگای شدید مشارکت در جنگ یمن/ریالی پرداخت نشده است
به گزارش فرتاک نیوز،

مجتهد افشاگر اسرار درونی آل سعود اعلام کرد: احتمالا عمر البشیر رئیس جمهور سودان به دلایلی مانند؛ کشته شدن بیش از ۱۰۰۰ نظامی از مجموع ۷۰۰۰ نظامی، عدم دریافت یک ریال از ملیاردهای وعده داده شده، جانبداری بن سلمان از مصر در موضوع منطقه حلایب مورد مناقشه میان مصر و سودان و فشار بن سلمان به سودان برای قطع روابط با قطر به شکل بی ادبانه، مجبور به خروج نیروهای سودانی از یمن خواهد کرد.

 

وی می افزاید: سودانی از کشته شدن ۱۰۰ و سپس ۲۰۰ و ۵۰۰ نفر از نظامیان راضی نیستند زیرا این نظامیان با هدف حمایت از حرمین رفتند نه حمایت از رژیم عربستان. هنگامی که آمار از ۱۰۰۰ کشته فراتر رفت سئوالات درباره بی فایده بودن این جنگ در میان افکار عمومی و مردم سودان و در ادامه پارلمان و هم اکنون نهادهای نظامی سودان بیشتر شد و این روند حلقه فشار بر البشیر افزایش می دهد.

 

مجتهد فاش کرد: میلیاردها وعده داده شده بر خلاف ادعاهای روزنامه های وابسته به امارات به دست عمر البشیر و سودانی ها نرسیده است و عمر البشیر در تنگنای شدیدی در برابر مردم خود قرار گرفته است که سودان در برابر این مشارکت و قربانی دادن ریالی دریافت نکرده است در حالی که دهها میلیارد به السیسی داده شده است و بن سلمان در موضوع منطقه مورد مناقشه حلایب میان سودان و مصر جانب السیسی را گرفته است و این در حالی است که مصر یک نظامی هم نداده است. اهانت واقعی به البشیر پس از تکرار درخواست درباره میلیاردها از سوی بن سلمان صورت گرفت که شرط جدید که قطع روابط با قطر بود را تحمیل کرد و بدتر از آن شیوه برخورد نژادپرستانه محمد بن سلمان است که گویا البشیر  برده ای است که وظیفه اش را در قبال اربابش بن سلمان انجام می دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان