//
کدخبر: ۵۲۶۲۰ //

آغاز سال تحصیلی جدید نوآموزان ایرانی ساکن آنکارا با برگزاری جشن شکوفه ها

جشن شکوفه های ویژه نوآموزان بدو ورود به دبستان امروز جمعه با حضور دانش آموزان، والدین، معلمان و مربیان آموزشی در آموزشگاه 22 بهمن شهر آنکارا برگزار شد.

 آغاز سال تحصیلی جدید نوآموزان ایرانی ساکن آنکارا با برگزاری جشن شکوفه ها
به گزارش فرتاک نیوز،

در این آیین جشن، نوآموزان ایرانی ساکن پایتخت کشور ترکیه در فضایی پر از شادی و شور با محیط مدرسه آشنا شده و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

 

مدیر آموزشگاه ایرانی 22 بهمن شهر آنکارا در این آیین با اشاره به ضرورت توجه به بعد تربیتی در کنار امور آموزشی دانش آموزان گفت: فضا و محیط مناسبی برای تحصیل فرزندان ایرانیان در این مکان فراهم شده است.

 

علی اکبر رازقیان افزود: پایه اول ابتدایی در نظام آموزشی از اهمین زیادی برخوردار است و می تواند آینده یک دانش آموز را در تحصیل رقم بزند و بر همین اساس در تعیین معلم برای این پایه، زبده ترین فرد انتخاب شده است.

 

وی خواستار مشارکت و همراهی والدین با مربیان و معلمان آموزشگاه برای مدیریت بهتر امور تحصیلی دانش آموزان شد و بیان کرد: با تعامل مربیان و والدین، دانش آموزان به بهترین شکل امور تحصیلی خود را پیگیری کرده و ادامه خواهند داد.

 

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی ها و ثبت نام از متقاضیان در سال تحصیلی جدید، 165 دانش آموز ایرانی در مقاطع و پایه های مختلف در این آموزشگاه تحصیل می کنند.

 

در این آیین، ضمن برگزاری برنامه های متنوع جشن و شادی متناسب با سن نوآموزان برگزار شد و در ادامه نوآموزان این واحد آموزشی به کلاس خود رفته و با محیط کلاس و نحوه تحصیل و حضور در مدرسه آشنا شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۶۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان