//
کدخبر: ۴۹۹۵۶ //
با پیشروی ارتش سوریه؛

داعشی‌ها به حومه دیر الزور فرار می‌کنند/عملیات هلی‌برن ائتلاف آمریکایی در حومه شهر

رسانه جنگ سوریه به نقل از اتاق هماهنگی‌های مخالفان مسلح اعلام کرد، ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش دو عملیات هلی‌برن را در حومه دیرالزور انجام داد.

داعشی‌ها به حومه دیر الزور فرار می‌کنند/عملیات هلی‌برن ائتلاف آمریکایی در حومه شهر
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت اینترنتی النشره، این رسانه اعلام کرد: نیروهای ائتلاف آمریکا یک عملیات هلی برن را در منطقه "کب الملا" در اطراف روستای البولیل در حومه جنوب شرقی دیرالزور از طریق دو بالگرد انجام دادند.

 

این منابع ادعا کردند: این عملیات به فرار مسئول دارایی داعش در میدان نفتی التیم به همراه اموالش و چهار خانواده داعشی دیگر منجر شد.

 

به گفته منابع، ائتلاف آمریکایی عملیات هلی برن دیگری را در حومه دیرالزور در نزدیکی منطقه الرحبه در بیابان المیادین انجام داد. این عملیات از طریق چند بالگرد انجام شد و به فرار هشت داعشی منجر شد.

 

از سوی دیگر دو منبع سوری مخالف در دیرالزور اعلام کردند که در نتیجه حملات فشرده هوایی جنگنده‌های روسیه و نیروهای دولتی سوریه تروریست‌های داعش مجبور به تخلیه مقرهایشان و عقب‌نشینی به سمت حومه جنوبی دیرالزور شدند.

 

این منابع تأکید کردند که حملات نیروهای دولتی مانع استفاده داعش از خودروهای بمب‌گذاری شده است و تروریست‌ها نمی‌توانند خود را مخفی کنند همین مساله به نیروهای دولتی اجازه داد تا محاصره دیرالزور را بشکنند.

 

این منابع پیش‌بینی کردند که تروریست‌های داعش بعد از عقب‌نشینی از اطراف شهر به حومه آن بروند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان