//
کدخبر: ۴۷۹۲۴ //

در دیدار نتانیاهو با پوتین چه گذشت؟

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه گفت که ایران هر روز اسرائیل را به نابودی تهدید می‌کند.

در دیدار نتانیاهو با پوتین چه گذشت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه در شهر ساحلی «سوچی» دیدار کردند.

 

طبق گزارش وب‌سایت کرملین، پوتین در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ایجاد «ساز و کارهای همکاری موثر» میان روسیه و اسرائیل گفت: «ما، هر زمان که شرایط، مشارکت مستقیم ما و رایزنی درباره روابط دوجانبه و اوضاع منطقه را ایجاب کند اقدام به برگزاری نشست‌های منظم و فوری با یکدیگر می‌کنیم.»

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم گفت: «آقای رئیس‌جمهور، ما در سال‌های گذشته نه تنها برای رایزنی درباره روابط دوجانبه‌مان بلکه برای بررسی اوضاع در خاورمیانه - که تحولات آن با سرعتی زیاد در حال وقوع هستند- دیدار کرده‌ایم.»

 

وی سپس با تکرار ادعاهای تأیید نشده گفت: «ایران، تلاش‌های قابل توجهی برای تقویت حضورش در سوریه دارد. این کشور تهدیدی نه تنها برای اسرائیل بلکه برای خاورمیانه، و به باور من، برای تمام جهان است.»

 

نتانیاهو تصریح کرد: «ایران همچنین پیشرفت‌هایی جدی در گسترش کنترل و نفوذش در عراق و یمن داشته است. از بسیاری جوانب، این ایران است که کنترل اصلی امور در لبنان را به دست دارد.»

 

او اضافه کرد: «آقای رئیس‌جمهور ما با تلاش‌های مشترک در حال مبارزه با داعش و شکست آن هستیم و این موضوع مهمی است. اما، موضوع نگران کننده آن است که در جاهایی که ما به داعش غلبه می‌کنیم و این گروه از بین می‌رود، ایران به جای آن گام می‌گذارد.»

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «لحظه‌ای فراموش نمی‌کنیم که ایران هر روزه به تهدیدهایش برای نابودی اسرائیل ادامه می‌دهد، سازمان‌های تروریستی را تسلیح کرده و از تروریسم حمایت می‌کند.»

 

 

منبع: اتاق خبر 24
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان