//
کدخبر: ۴۴۹۴۳ //

گزینه احتمالی مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید

یک مقام ارشد دولت آمریکا از احتمال انتصاب مشاور ارشد دونالد ترامپ به عنوان مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید خبر داد

گزینه احتمالی مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید
به گزارش فرتاک نیوز،

 یک مقام ارشد آمریکایی شب گذشته (شنبه) اعلام کرد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا ممکن است در ادامه عزل و نصب‌های اخیر در دولت، «استیون میلر»، مشاور ارشد خود را که دیدگاه‌های سختگیرانه‌ای در خصوص مهاجرت دارد و به تازگی نیز با یک خبرنگار درگیری لفظی پیدا کرده است، به عنوان مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید منصوب کند.

 

این مقام اعلام نکرد که چه افراد دیگری در فهرست گزینه های احتمالی مدیریت ارتباطات کاخ سفید قرار دارند؛ اما وبسایت «اکسیوس» در مطلبی نوشت که «استیون میلر» گزینه اصلی برای این سمت نیست.

 

آنتونی اسکاراموچی حدود دو هفته پیش به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید انتخاب شد. به دنبال آن، «شان اسپایسر»، سخنگوی پیشین کاخ سفید در اعتراض به انتصاب وی از سمت خود استعفا داد. پس از استعفای شان اسپایسر، آنتونی اسکاراموچی اعلام کرد که «سارا سندرز» را به عنوان جانشین وی انتخاب کرده است.

 

این در حالیست که 10 روز از انتصاب «آنتونی اسکاراموچی» نگذشته بود که دونالد ترامپ روز دوشنبه هفته گذشته وی را به دلیل استفاده از الفاظ رکیک علیه برخی مقامات دولت از سمت مدیر ارتباطات کاخ سفید برکنار کرد. همچنین رسانه‌ها گزارش دادند که همسر آنتونی اسکاراموچی نیز که از مخالفان سرسخت دونالد ترامپ است بخاطر نزدیک شدن او به ترامپ درخواست طلاق داده بود.

 

استیون میلر دو روز پیش در نشست خبری کاخ سفید با خبرنگار سی ان ان درگیری لفظی پیدا کرد. وی با بالابردن صدایش خطاب به این خبرنگار که طرح کاهش مهاجرت به آمریکا را نژادپرستی خوانده بود، گفت: «این حرف تو توهین کننده، زشت و ناشی از بی اطلاعی تو از قوانین داشتن گرین کارت و مهاجرت به آمریکاست.»

 

میلر یکی از نزدیکترین افراد به ترامپ از زمان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته است.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان