//
کدخبر: ۴۴۷۱۹۱ //

حمله رژیم صهیونیستی به یک خانه در غزه، ۲۰ شهید برجای گذاشت

رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به یک واحد مسکونی در مرکز نوار غزه ۲۰ غیر نظامی را به شهادت رساند.

حمله رژیم صهیونیستی به یک خانه در غزه، ۲۰ شهید برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شبکه «العربی» این منزل در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه، هدف حمله صهیونیست ها قرار گرفت که تا این لحظه بیش از ۲۰ نفر شهید و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

براساس این گزارش ، شماری از شهدا در این حمله دهشناک، کودک هستند.

وزارت بهداشت فلسطین بعد از ظهر امروز سه شنبه نیز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۹ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۳ شهروند فلسطینی را شهید و ۱۴۲ نفر دیگر را زخمی کرد.

با احتساب شهدای دیر البلح ، شمار شهدای فلسطین از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۹ هزار و ۱۹۵ نفر و شمار زخمی ها هم به ۶۹ هزار و ۱۷۰ نفر رسید.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی، افزایش روزافزون شمار شهدا و مجروحان، ناتوانی کادر درمان، سرما، بیماری و از بین رفتن شبکه آب و فاصلاب، شرایط سختی را با گذشت صد و سی و هفت روز از جنگ در غزه رقم زده است.

جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، وارد یکصد و سی و هفتمین روز خود شده و همزمان با آن کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و آوارگان فلسطینی با شدت تمام ادامه دارد.

طبق آخرین آمار اعلام شده، بسیاری از پیکرهای شهدا زیر آوار و برخی دیگر در روی زمین مانده و اشغالگران مانع از رسیدن تیم های امداد و نجات و پزشکی به آنها می شوند.

اوضاع بیمارستان «ناصر» فاجعه بار است و ۲۵ کادر درمانی و ۱۳۶ بیمار در آن بدون برق، آب، غذا و دستگاه اکسیژن هستند.

نظامیان رژیم صهیونیستی مرکز درمانی ناصر را به پادگان نظامی تبدیل کرده اند که این جان بیماران و کادر درمانی را به خطر می‌اندازد.

تلاش‌های سازمان بهداشت جهانی برای تخلیه باقیمانده بیماران به مراکز درمانی دیگر ادامه دارد و اشغالگران همچنان مانع از ورود کمک های پزشکی و بشردوستانه به مرکز درمانی ناصر می شوند.

در این میان سازمان امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (انروا) از وخامت روزافزون اوضاع خبر داده و زنگ خطر را به صدا درآورده است. انروا اعلام کرده که قریب به سه از چهار نفر در غزه آب ناسالم می‌نوشند و بیماری های اپیدمی در حال افزایش است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۱۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان