//
کدخبر: ۴۲۸۴۷۷ //

عصبانیت شدید اسرائیل از یک شبکه خبری

کابینه تل‌آویو دستور فوری برای تعطیلی تمام دفاتر این شبکه در فلسطین صادر کرد.


عصبانیت شدید اسرائیل از یک شبکه خبری
به گزارش فرتاک نیوز،

کابینه اسرائیل در پی عصبانیت از گزارش شبکه قطری «الجزیره» درباره حمله اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، امروز (جمعه) دستور داد که پخش این شبکه در تمام فلسطین اشغالی متوقف شود.

کابینه تل‌آویو با ادعای آسیب‌زدن و زیان‌بار بودن شبکه الجزیره برای امنیت داخلی اسرائیل، دستور فوری برای تعطیلی تمام دفاتر این شبکه در فلسطین اشغالی صادر کرد.

چند درصد آمریکایی‌ها با سیاست دولتشان درباره درگیری‌های غزه موافقند؟

شامگاه پنجشنبه بود که واحد تحقیقات شبکه خبری الجزیره با تهیه یک مستند تحقیقاتی ادعای اسرائیل درباره اینکه جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی به دلیل شلیک اشتباه موشک از جهاد اسلامی رخ داده را رد کرد.

اسرائیل شب سه‌شنبه، (۱۷ اکتبر) بیمارستان المعمدانی را که چهار هزار نفر از جمله بیماران و پزشکان و آوارگان فلسطینی را در خود جای داده بود، هدف قرار داد و بر اساس آمار رسمی موجب شهادت دست‌کم ۵۰۰ نفر شد. برخی آمار رسمی شمار شهدای این جنایت را بیش از هزار نفر اعلام می‌کنند.

اسرائیل بعد از بالا گرفتن فشارها علیه این رژیم برای سلب مسئولیت از خود با انتشار چند ویدئو مدعی شد که انفجار در بیمارستان در نتیجه شلیک اشتباه موشک از سوی جهاد اسلامی فلسطین صورت گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان